نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مرداد 1397 - 9:23
مجهز کردن پارک‌های محله‌ای به وسایل ورزشی توسط شهرداری یکی از اقدامات مورد توجه برای همگانی کردن ورزش میان مردم بوده و این اقدام سبب می‌شود تا مردم از وسایل ورزشی در نزدیک‌ترین محل خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهار فصل ؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلیویه وبویراحمد همچون درخت جوانی است که  قد می کشد و بزرگ و بزرگ تر می شود، با بزرگ تر شدن شهر یاسوج لزوم وجود امکانات تفریحی ورزشی در هر محله از شهر به خودی خود احساس می شود.

 

 یکی از این پارک های محله ای در منطقه عدل یاسوج ( جنب خیابان شهید رستمی) است که  از مناطق مهم و پر جمعیت شهر یاسوج به حساب می آید.

 

این منطقه از شهر یاسوج دارای دو مشکل جدی است از جمله اینکه عدم وجود  تجهیزات ورزشی و تفریحی مناسب و همچنین مشکل رشد بی رویه علف های هرز، خار و خاشاک  که باعث نارضایتی ساکنین این منطقه از شهر یاسوج شده است.

 

این دو مشکل بزرگ باعث شده است تا وجود این پارک عملا بلااستفاده جلوه داده شود و هیچ نوع استفاده ای از آن نشود.

 

در حالی که از این قبیل پارک های محله فاقد امکانات در شهر یاسوج زیاد دیده می شود، امیدوارم مسئولین مربوطه  اقدام به ترمیم  و بازسازی و تجهیز این نوع پارک ها برای استفاده عموم شهروندان باشند.

 

وجود چنین پارک هایی با امکانات تفریحی مناسب باعث سرگرم شدن جوانان و نوجوانان و جلوگیری از تفریحات کاذب و همچنین مکانی برای دور هم نشستن خانوادگی در این فصل از سال خواهد بود.

 

برخی از اهالی این منطقه در گفت و گو با این پاایگاه خبری ضمن اظهار نارضایتی از بی توجهی به این پارک محله از سوی شهرداری عنوان کردند در سالهای گذشته نیز در این پارک به جای چمن، خار و علف های هرز سبز شد و هیچکس نیز برای بررسی وضعیت این پارک مراجعه نکرده است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی