نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مرداد 1397 - 10:07
پس از انتشار این خبر و بازخورد گسترده ای که در سطح استان داشت، فعالان فضای مجازی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند و با انتشار پست هایی در اینستاگرام و توئیتر با هشتگ #قلم_گزینشی به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل، تنها چند روز دیگر تا روز خبرنگار باقی مانده است و بیشتر ادارت و سازمان ها در تدارک مراسم تجلیل از خبرنگاران هستند اما در این میان تعدای از خبرنگاران استان نسبت به انتخاب گزینشی خبرنگاران برای حضور در جلسات مهم استان از جمله استانداری گلایه داشتند و با صدور بیانیه ای نارضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

گاهی برخوردهای خارج از شأنی توسط مدیران با خبرنگاران یاسوجی انجام می شود که نه در شان یک مدیر و نه در شان یک خبرنگار است مسئولی که  پاسخگوی رسانه نباشد در حقیقت پاسخگوی مردم نبوده مدیری  که به رسانه بی احترامی کند در حقیقت مردم را نادیده گرفته است ممکن است برخی از خبرنگاران یاسوجی روز 17 مرداد را در مراسم روز خبرنگار در اعتراض به تبعیض مسئولان شرکت نکنند.

تا زمانی که شخص استاندار به موضوع ورود نکنند و با مسئله به طور واقعی و مسلم برخورد جدی نکنند هرگز حاضر نیستیم در هیچ کدام از جلسات استانداری حضور پیدا کنیم. بی شک مردم فهیم استان خوب می دانند که بیش از این کاسه صبرمان جای ندارد و تا کنون عشق به آنها مانع از انتشار این بیانیه شده است.

 

متن کامل بیانیه را میتوانید از اینجا بخوانید

 

پس از انتشار این خبر و بازخورد گسترده ای که در سطح استان داشت، فعالان فضای مجازی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند و با انتشار پست هایی در اینستاگرام و توئیتر با هشتگ #قلم_گزینشی به این موضوع واکنش نشان دادند و خواستار پیگیری موضوع از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند.

گفتنی است تا این لحظه بیش از 300 پست در اینستاگرام و توئیتر با هشتگ #قلم_گزینشی در فضای مجازی منتشر شده است.

در ادامه تصویر تعدای از این پست ها را در شبکه های مختلف ملاحظه می کنید:

 
 
 
 
 
 
 
گفتنی است مردم، برخی مسئولان استانی و ملی و ائمه جمعه نسبت به این موضوع واکنش های شدیدی داشته اند که در روزهای آتی منتشر خواهد شد ولی آنچیزی که تا کنون حاصل شده است وجهه نامنسبی است که در فضای مجازی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد و شخص استاندار رقم خورده است که می بایست هرچه سریعتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.
 
 
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی