نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. تير 1397 - 16:49
در کنار انبار های بذر که می گذریم هیچ اثری از آسفالت نمی بینیم مثل اینکه به منطقه ای دور افتاده در استان سفر کرده ایم! آیا اینجا واقعا همان منطقه ای است که شهردار یاسوج درباره اش گفته بود " شرف آباد شرف ماست"؟

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهار فصل در حالی که سال های سال است که یاسوج یبه شهر تبدیل شده است، اما متاسفانه در غفلت مسئولان در تمام این مدت طولانی این منطقه شرف آباد یاسوج است که مثل یک ساعت از کار افتاده در گوشه ای از یاسوج رها شده است و از امکانات شهری نیز بی بهره است.

ورودی انبار بذر یاسوج به صورت خاکی رها شده است و هیچ کس فریاد رس آن نیست.

 

در کنار انبار های بذر که می گذریم هیچ اثری از آسفالت نمی بینیم مثل اینکه به منطقه ای دور افتاده در استان سفر کرده ایم! آیا اینجا واقعا منطقه شرف اباد شهر یاسوج است ؟ چطور باور کنیم منطقه ای از شهر یاسوج هنوز هم از آسفالت که امروزه در دور افتاده ترین نقطه ایران نیز یافت می شود محروم است ! آیا واقعا اینجا شرف آباد یاسوج است؟

کسی که تا به حال به این شهر سفر نکرده باشد و از روی تصاویر بخواهد تشخیص بدهد این منطقه کجاست با خود فکر می کند ، اینجا کدام یک از روستا های منطقه بویراحمد است .

 

یکی از نکاتی که ما را امیدوار نگاه می دارد و انسان به امید زنده است، یکی از این نکات جمله معروف شهردار یاسوج نستهن مقدم در دیدار مردم شرف آباد است که وقتی بعد از شنیدن درد و دل های مردم این منطقه پشت تریبون رفت گفت شرف آباد شرف ماست.

مردم شرف آباد با شنیدن این جمله امیدوار شدند شاید واقعا وقت آن رسیده باشد که شرف آباد آباد شود.و مردم شرف این منطقه از شهر یاسوج برای یک بار هم که شده از دست جاده خاکی ها ،دست اندازی ها و کنده کاری ها در این منطقه رها شوند.

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا