نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. تير 1397 - 10:42
به علت ترکیدگی لوله آب در خیابان جمهوری یاسوج روزانه آب شربی که به زحمت به دست مردم می رسد و در مناطقی از یاسوج به صورت پاره وقت آب وصل است این چنین هدر می رود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهار فصل  با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و اهمیت منابع آبی به نظر می رسد باید مسئولین امر حساسیت بیشتری در حراست از این ماده گرانبها به خرج دهند تا مردم نیز به اهمیت صرفه جویی در این منبع با ارزش واقف شده و اتلاف در این زمینه و از طرفی با عدم تعمیر و مرمت به موقع شکستگی ها آلودگی آب و نهایتاً بهداشت خانواده ها را شاهد نباشیم.

 این بار شاهد آن هستیم که به علت ترکیدگی لوله آب در خیابان جمهوری یاسوج روزانه آب شربی که به زحمت به دست مردم می رسد و در مناطقی از یاسوج به صورت پاره وقت آب وصل است این چنین هدر می رود.

مسئولان در کنار فرهنگسازی و هشدار دادن به شهروندان باید توجهی خاص نیز به هدر رفت آب به علت ترکیدگی لوله های خیابان های شهری بکنند چون مقدار قابل توجهی از آب شرب شهری یاسوج به علت فرسایش و کهنه بودن و قدیمی شدن سیستم لوله کشی این شهر روزانه هدر می رود.

 این موضوع  با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و اهمیت منابع آبی در تابستان گرم و نیاز  مبرم مردم شهر یاسوج به آب شرب دو چندان می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی