نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. تير 1397 - 13:49
رییس مرکز خدمات الکترواستیل گفت: نمایندگان شرکت بر اساس پیشنهاد فروشگاه ها در هر شهر انتخاب می شوند و واقعا برای انتخاب نماینده در شهر یاسوج به بن بست رسیده ایم، چون نمی دانیم چه فردی لایق این کار است؟ و قول حل این قبیل مشکلات را به ما دهد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، هفته گذشته یکی از شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری نسبت به عملکرد یکی از نمایندگی های لوازم خانگی در یاسوج اظهار گلایه و شکایت کرد.

 

این فرد در گفتگو با چهارفصل عنوان کرد: چندی پیش پس از خرید یک دستگاه آبگرمکن الکترواستیل این آبگرمکن دچار اختلالی در عملکردش شد، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز نمایندگی اش در مشهد پیگیری کردم، آنها نیز به من مسئول خدمات پس از فروش در استان را معرفی کردند.

 

وی ادامه داد: من نیز همین کار را کردم و به نمایندگی اطلاع دادم، از آن روز به مدت یکماه تمام، به من قول امروز و فردا می داد، بنابراین یک روز دیگر صبرم تمام شد و به نمایندگی مرکزی تماس گرفتم که آنها خودشان از وضعیت نماینده شان در یاسوج گله ی شدیدی داشتند.

 

حسب رسالت خبری این رسانه بلافاصله با مدیران این شرکت جهت پیگیری این مشکل تماسی داشتیم که آنها پاسخ دادند:

 

 

مدیرخدمات پس از فروش الکترواستیل مشهد در گفت و گو با ما در این خصوص گفت: مشکل از کارخانه نیست، کارخانه اگر قطعه به نماینده استانی نداده باشد مقصر است، یا حتی اگر جواب مشتری را نداده باشد مقصر است. ما هر وقت نمایندگی یاسوج از ما قطعه مطالبه کرده است برایش ارسال کرده ایم.

 

وی ادامه داد: نمایندگی ما در یاسوج هر وقت اُجرت دستمزد از ما خواسته است ما به وی پرداخت کرده ایم، چه لزومی دارد کارخانه زیر سوال برود؟ آن هم برندی مانند الکترواستیل که این همه کارگر و نیرو در سراسر کشور دارد.

 

کرمانی افزود: بنده سه بار به یاسوج آمده ام و هیچ خدماتی درستی برای اینکار پیدا نکرده ام که به کار مشکل مردم برسد و بتواند جواب آن را بدهد، لوازمی را که ما می فرستیم، اینها بعد از چهار روز عوض می کنند، خودتان را جای ما بگذارید، می خواهید ما چکار کنیم؟ چه کمبودی وجود دارد؟ اگر آبگرمکن خراب است برگشت بزنید و یا حتی اصلا به مشهد بیایید و پیگیری کنید ما آنرا عوض می کنیم.

 

ریس مرکز خدمات پس از فروش الکترواستیل ادامه داد: تا کنون سه بار ما در یاسوج نماینده خدماتی مان  را عوض کرده ایم، طوری که به قول معروف پدر مان رو ... .

 

وی اشاره کرد: شما اول برید و تحقیق کنید ببینید اگه مقصر کارخانه است، شما راست می گویید و لوازم داده نشده است. حتی می توانید یه آقای مندنی پور(نماینده الکترواستیل در یاسوج) مراجعه کنید و بگویید مگر شما نمایندگی خدمات الکترو استیل رو در یاسوج ندارید؟ و از زمانیکه یک قطعه را درخواست می دهید تا زمانی که قطعه برایتان فرستاده می شود چقدر طول می کشد؟ بنابراین اول برید تحقیق کنید اگر قصور از کارخانه باشد، بنده خودم جوابگو هستم.

 

وی تاکید کرد: ما به نمایندگان مان می گوییم، بروید و به مردم خدمات ارایه دهید و فاکتور و گارانتی را برایمان بفرستید، حتی به نماینده مان در یاسوج مراجعه کنید وی بگویید از شرکت گرم گاز شکایت می کنم!.  از جانب بنده به وی بگید که آقای کرمانی این حرف ها رو زده است. ما لوازم دادیم ، به چه دلیلی مشتری را 4 الی 5 روز معطل کرده اند. چرا ما مقصر باشیم ما کی رو مقصر بدونیم؟

 

 کرمانی ادامه داد: ما نمی خواهیم بگوییم آن فرد خریدار مقصر است، ما  می خواهیم بگوییم تا شما در جریان پیگیری کار ما باشید.

 

وی گفت:  من همینجا از شما خواهشمی کنم که باز بان زیبای رسانه به آن بپردازید، شاید زبان شما رو بهتر متوجه شوند، شما که همشهری نمایندگی ما در یاسوج هستید بگویید مرد حسابی چرا این نمایندگی یک شرکت رو که می گیرید، این طوری با آبروی این شرکت بازی می کنید؟ من الان حاضرم همان آبگرمکن بیاد مشهد!

 

کرمانی خاطر نشان کرد: شمابه آقای مندنی پور تماس بگیرید و بگویید از شرکت کرمان گاز شکایت شده است و ما الان با آقای کرمانی صحبت کردیم تا واردار به پاسخگویی شوند!  ما مقصر نیستیم، اگر ما جنس را نرساندیم، آن وقت مقصریم. مشتری مدنظر شما ده روز پیش به ما درخواست داده است تا آبگرمکنش مشکلش مرتفع شود و  این بنده خدا ادعا داردکه یک ماه معطل مانده است!

 

این نماینده شرکت الکترواستیل ادامه داد:  تنها مشکل ما الان بین نمایندگان مان همان یاسوج است، و واقعا ماندین که چه کنیم؟ در این مورد حتی به نماینده مان در یاسوج گفتیم، برود شیر جدید بخرد و فاکتورش را بفرستد، ما همه هزینه اش رو بهت برمی گردونیم اما مشتری معطل نماند. اگر من این حرف رو نزده باشم، شما هر چه دوست دارید به من بگو ما رو هم مقصر اعلام کنید.

 

 

وی در خصوص راهکار ممکن برای رفع این قبیل مشکلات در شهر یاسوج گفت: این مشتری مدنظر شما با ما تماس داشت و در نهایت ما به او گفتیم که اگر شیر آبگرمکنش خراب شده است، خرید کند و فاکتور را برای ما ارسال کند و ما در پرداخت هزینه مشکلی نداریم.

 

کرمانی در پایان گفت: ما نمایندگان را بر اساس پیشنهاد فروشگاه ها در هر شهر انتخاب می کنیم و واقعا برای انتخاب نماینده در شهر یاسوج به بن بست رسیده ایم، چون نمی دانیم چه فردی لایق این کار است و قول حل این قبیل مشکلات را به ما دهد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی