نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1397 - 12:16
حال در این آشفته بازار مدیرکل امور بانوان استانداری، خبر از احداث پارک جدیدی در مرکز استان با نام پارک خانواده می دهد که جای بسی تعجب دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مدتی اندک از افتتاح اولین پارک بانوان یاسوج در این شهر میگذرد، پارکی که از ابتدای تاسیس زمینه ساز حواشی زیادی برای برخی مسئولین استانی بود.

 

طوریکه این موضوع اختلاف شدیدی را بین جاوید(شهردار سابق شهر یاسوج) و یکی از اعضای شورای شهر چهارم بوجود آورد.

این رسانه در گزارشهای متعدد به مجموعه مشکلات مختلف این پارک که استانداردهای لازم را بدو تاسیس نداشت اشاره کرد. اما گویا هیچ کسی خود را بدهکار کارهای بد انجام شده سابق نمی داند.

 

چندین مشکل این پارک را محاصره کرده است و باعث شده است که علی رغم صرف هزینه های زیاد اما استقبال به صورت ضعیف از آن صورت گیرد.

 

حال در این آشفته بازار مدیرکل امور بانوان استانداری، خبر از احداث پارک جدیدی در مرکز استان با نام پارک خانواده می دهد که جای بسی تعجب دارد.

 

به قول گفتنی خانم مدیرکل؛ پارک دان مان پر شده است، مرحمتی فرمایید تدبیری کنید تا پارک های قبلی که به امان خود رها شده اند سامانی پیدا کنند کافیست!

 

 

امیدواریم برای یکبار هم شده است شاهد این باشیم که مدیران ما در بخشهای مختلف دنبال هم افزایی گسترده باشند، آن چیزی که اکنون یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه چیز در آن ضرر دیده است، عدم برنامه ریزی درست در حوزه اجرایی است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی