نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. خرداد 1397 - 22:30
یکی از فعالان حوزه اجتماعی شهرستان بهمئی با انتشار یادداشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بی توجهی مسئولانی استانی نسبت به حل مشکل املاک بهمئی را مایه خشم مردم این شهرستان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ یکی از فعالان حوزه اجتماعی شهرستان بهمئی با انتشار یادداشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بی توجهی مسئولانی استانی نسبت به حل مشکل املاک بهمئی را مایه خشم مردم این شهرستان دانست.

 

متن این یادداشت بشرح ذیل آمده است:

محضر جناب آقای احمدی استاندار محترم

با عرض سلام و تحیت

مطالبه ها زیاد است،اما باید خلاصه کنیم.

از زمان ورود حضرتعالی به این استان تمام دغدغه و اولویت مسئولان شهرستانی و مردم این دیار بحث معارضات املاک بوده و هست، حضرتعالی بارها قول رفع معارضات املاک را به مردم شریف شهرستان بهمئی دادید اما عمل نفرمودید.

جناب آقای استاندار،من اگر جای شما بودم یک دقیقه بر منصب استانداری تکیه نمیزدم! جای تاسف دارد برای مدیرانی که ابقا و دوام مسئولیت خویش را بر فشار و ظلم بر مردم مستضعف ترجیح می دهند.

جناب استاندار! مدیر کل شما، جناب آقای علیمردانی هیچ توجهی به مصوبات جلسات شورای اداری شهرستان نکرده و با وعده های بی نتیجه خویش مردم را مایوس کرده تا جایی که در ماه گذشته بعضی از صاحبان املاک در اداره مسکن و شهرسازی بهمئی با بشکه نفت حاضر و با قصد اقدام به خودسوزی و آتش زدن پرونده، اداره مربوطه را تهدید کرده اند..

 

آقای استاندار!وقتی معاونت املاک اداره کل راه و شهرسازی که مردم این دیار تعبیر معاونت معارض را برای ایشان مناسب تر میدانند،چرا که معارض اصلی املاک مردم شده و از مدیر کل خویش و حضرتعالی به عنوان استاندار هیچ تبعیتی ندارد، چه پاسخی دارید؟

 

طبق مصوبه هیئت وزیران باید تعیین قدمت به کارشناسان مسکن شهرسازی واگذار گردد تا بدون دریافت هزینه از مردم، کارشناسی کنند، اما معاونت املاک اداره کل، مردم را مجبور به استفاده از کانون کارشناسان می کند که این امر هزینه های زیادی برای مردم دارد و این کار تخلف است.

 

پرونده های ارسالی مردم بهمئی در استان نزدیک به یک سال است که توسط جناب آقای پیمان جو بی جواب مانده است.

استاندار محترم! وقتی مهندس پیمان جو هیچ احترام و تعهدی نسبت به مصوبات شورای اداری شهرستان بهمئی ندارد و نسبت به وعده های حضرتعالی و مدیر کل مربوطه بی تفاوت است یا مسئولیت خویش را با آقای پیمان جو عوض کنید، یا عنوان استاندار را یدک نکشید.

یادداشت از:عباس مشیری- فعال اجتماعی

 

به گزارش خبرنگار آوای ماغر؛ چند سالی است که با استقرار اداره مسکن و شهرسازی در شهرستان بهمئی نزدیک به 900 هکتار از اراضی شهر لیکک و حومه به تصرف سازمان مسکن و شهرسازی در آمد و پیگیری های مردم و مسئولان بهمئی تاکنون نتیجه ای در بر نداشت.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا