نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1397 - 14:49
خدادوست موسوی:از فردا 75 امدادگر در سه شیفت کاری به منطقه سقوط هواپیما هلی برن خواهند شد و برای جست و جوی پیکر جانباختگان اقدام کنند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل درباره آخرین وضعیت عملیات تفحص پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت: پیرو  پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته قبلی،اخیرا جلساتی با هیئت کوهنوردی شهرستان دنا داشتیم و برای این هیئت تامین اعتبار کردیم که 75 امدادگر در سه شیفت کاری از فردا در ارتفاعات دنا مستقر شوند.

موسوی ادامه داد: در کنار نیروهای هلال احمر سایر استان ها تقسیم کاری صورت گیرد که از نیروهای بومی و آشنا به منطقه نیز استفاده شود که از فردا عملیات را شروع کنیم و نسبت به پاکسازی اقدام کنند.

وی افزود: اگر بعد از یک ماه عملیات به پایان نرسید با همین گروه ادامه فعالیت خواهیم داشت و با توجه به تفاهم نامه ای که با جمعیت هلال احمر داشتیم اعتباری برای خرید تجهیزات در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در ادامه اظهار کرد: نیروهای امدادی فردا به منطقه سقوط هواپیما هلی برن خواهند شد و برای جست و جوی پیکر جانباختگان اقدام کنند .

موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا عملیات متوقف شده بود گفت: عملیات تنها در زمانی که شرایط جوی مناسب نباشد و امکان هلی برن و فعالیت نیروهای امدادی مهیا نباشد متوقف می شود.

وی در پایان گفت: فرماندهی میدانی عملیات همچون گذشته به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا