نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. ارديبهشت 1397 - 15:41
با همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد دانشجویانی که خوابگاهشان در زلزله های اخیر دچار آسیب دیدگی شده بود در محوطه دانشگاه ها اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از بسیج دانشجویی طی هفته اخیر شهرستان های بویراحمد و دنا بارها با زلزله های بالای 3 ریشتر و بیش از 42 پس لرزه، پی در پی لرزیدند. به طوری که در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت شهر یاسوج 6 بار به خود لرزید.

این زلزله ها که بزرگترین آن به ترتیب زلزله  5.2 ریشتری شهر یاسوج و سی سخت و 4.8 ریشتری یاسوج بود که باعث آسیب دیدن منازل مسکونی و برخی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های شهر یاسوج شد.

از این رو برخی از دانشگاه ها با لغو امتحانات و کلاس های درس حوزه دانشگاهی خود از دانشجویان خواستند تا زمان ساماندهی و ایمن سازی خوابگاه های آسیب دیده به شهر و خانه خود برگردند.

دانشجویانی که امکان مراجعه به شهر خود را نداشتند و همچنان با نگرانی و دلهره در خوابگاه های خود مستقر بودند به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری دانشگاه ها اقدام به برپایی چادر های امدادی در محوطه دانشگاه ها و فضای باز برای اسکان موقت دانشجویان و آرامش خاطر آنان کرد.

مالک انوری مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت نیاز اقدام به برپایی چادرهای بیشتری برای دانشجویان حاضر در خوابگاه ها خوهیم کرد افزود: بسیج دانشجویی تا کنون به بیش از 900 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهر یاسوج اسکان موقت داده است و تمام تلاش خود را برای امنیت دانشجویان به کار خواهد بست.

 

 انوری گفت: از دانشجویانی که کلاس های درس آنها پابرجاست می خواهم با حفظ آرامش خود به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و با رعایت نکات و توصیه های ایمنی در زمان وقوع زلزله امنیت خود را در اولویت قرار دهند.

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا