نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1397 - 10:23
این روزها در فضای مجازی استان بازار داغ صحبت ها در خصوص عملکرد نمایندگان استان راه افتاده است. در این بین روزانه برخوردها، واکنش ها و اقدامات سه نماینده استان در مجلس مورد ارزیابی و بازبینی مردم قرار گرفته است و به شکل ذره بینی این موضوعات تحت رصد مردم قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، این روزها در فضای مجازی استان بازار داغ صحبت ها در خصوص عملکرد نمایندگان استان راه افتاده است. در این بین روزانه برخوردها، واکنش ها و اقدامات سه نماینده استان در مجلس مورد ارزیابی و بازبینی مردم قرار گرفته است و به شکل ذره بینی این موضوعات تحت رصد و تحلیل مردم قرار میگیرد.

 

به همین منظور چهارفصل به شکل مداوم سعی در تهیه گزارشاتی از این باب برای شما مخاطبان گرامی دارد. در جدیدترین این موضوعات بر آن شدیم ببینیم رفتار هر سه نماینده استان در بازدیدهای خود از حال محرومین و مستضعفین روستانشین استان چگونه است؟ که در زیر آمده است:

 

تاجگردون، نماینده گچساران و باشت:

غلامرضا تاجگردون در برنامه هفتگی خود معمولا سرکشی از افراد بی بضاعت و بی سرپرست را دارد و سعی می کند بی آلایش به آنها سر بزند و به وضعیت آنها رسیدگی کند. در تازه ترین این موارد وی پس از بازدید از جاده باباکلان، که بارش باران سبب ریزش برخی قسمتهای آن شده بود به دیدار پیرمرد و پیرزن باباکلانی می رود و از نزدیک با آنها هم کلام می شود و مشکلاتشان را از زبانشان می شنود.

 

 

عدل هاشمی پور، نماینده 4 شهرستان کهگیلویه:

هاشمی ، نماینده مردم کهگیلویه، سعی دارد همواره در کنار مستمندان باشد و به امور آنها رسیدگی کند. وی حتی در قبل از دور نمایندگی خود در مجلس همواره رسیدگی به وضعیت مستمندان را سرلوحه کار خود قرار می دهد.در آخرین بازدید وی از کلبه فقیرانه پیرزن آرندی(روستایی) وی گریه می کند و با تاکید ودستوری ویژه برای حل مشکلات این پیرزن می دهد.

 

زارعی، نماینده بویراحمد و دنا:

غلام محمد زارعی نیز در اکثر موارد در بازدید از حوزه انتخابیه خود به حال محرومین نیز رسیدگی می کند. بازدیدهای وی از بیمارستانها و مراکز نگهداری معلولین و سالمندان نمونه هایی از این موارد بوده است. اما به تازگی برخورد جدیدی از زارعی در مواجهه با درخواست یک پیرزن بی سرپرست کاکانی شاهد بودیم که در زیر آمده است:
 
زارعی می گوید همه اقدامات در باره این پیرزن انجام شده است و اداره راه موظف بود که ماشین آلات را بیاورد، و عملیات تخریب خانه اش را انجام هد، ولی متاسفانه این خانم اجازه تخریب نمی‌دهد، و دلش می‌خواهد که سوژه باشد.
 
نوع بیان "دوست دارد سوزه باشد" در برخورد با این پیرزن بسیار مورد توجه مردم قرار گفت و باعث شده است در چند روز اخیر سوژه فضای مجازی استان باشد. بسیاری از کاربران خواستار معذرت خواهی محترمانه زارعی از این پیرزن کاکانی شده اند.

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی