نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. فروردين 1397 - 6:55
جلال پورانفر گفت: پرسنل زحمت کش این واحد با ارتقای توان ماموریتی تا رسیدن بر بالین مصدومین در کمترین زمان را در جاده به 9/3 دقیقه و در شهر به 5/6 دقیقه ارتقا بخشیده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ هر سال در آستانه نوروز و سال جدید، استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل جاذبه های گردشگری، شاهد آمار بالایی از اقبال عمومی مردم از سرتاسر ایران برای دید و بازدید از این سرزمین چهارفصل است. آب و هوای مطبوع و نقاط دیدنی به همراه مناطق بکر موجب شده است که تعداد زیادی از هموطنان از این سرزمین منحصر بفرد دیدن نمایند.

 

آنچه در این روزهای پرترافیک در جاده های حادثه خیز استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است، همانا؛ آمار بالای حوادث رانندگی در مسیرهای غالبا غیر مطلوب جاده ای است که درصد بالایی از این حوادث را علاوه بر بی احتیاطی رانندگان به خود اختصاص داده است.

 

به همین خاطر پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ارتباط تلفنی با پورانفر رئیس فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده است تا آخرین آمار این گونه حوادث و تعداد ماموریت های این سازمان را از زبان وی جویا شود.

 

رئیس فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: از زمان آغاز تحویل سال جدید تا کنون 369 تصادف جاده ای به همراه 649 مصدوم داشته ایم که در این حوادث تعداد 2 نفر از حادثه دیدگان فوت کرده اند.

 

پورانفر بیان کرد: تا کنون این سازمان 1591 ماموریت داشته است که در این تعداد ماموریت محوله 22 نفر بر اثر مسمومیت گاز منواکسید کربن توسط پرسنل همیشه بیدار و خدوم مرکز فوریت های پزکی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد رسیدگی قرار گرفتند.

 

رئیس فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: پرسنل زحمت کش این واحد با ارتقای توان ماموریتی تا رسیدن بر بالین مصدومین در کمترین زمان را در جاده به 9/3 دقیقه و در شهر به 5/6 دقیقه ارتقا بخشیده اند که این می تواند با توجه به فضا و ارتباطات جاده و کوهستانی بودن منطقه را مثبت ارزیابی نمود که از این تعداد آمار، 13 مورد ماموریت از طریق بالگرد صورت پذیرفته است و مصدومین از طریق هوایی به مراکز درمانی استان انتقال داده شده اند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی