نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. فروردين 1397 - 10:37
حجت الاسلام موسوی متین گفت: برنامه های خوبی برای معتکفین در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبال و پیشنهادات مردمی، از گویندگان و مداحان کشوری طبق سنوات قبل استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ همزمان با تولد ستاره درخشان آسمان ولایت و امامت حضرت علی علیه السلام، مراسم اعتکاف در سرتاسر کشور ایران و جهان برگزار خواهد شد. این مراسم معنوی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط معتکفین از رنگ و حلاوت خاصی برخوردار است.

 

حجت الاسلام سید عبدالرشید موسوی متین، معاون سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهم فروردین ماه مصادف است با سیزدهم ماه رجب، ظهور سپهر ولایت بر دلهای شیفته این امام همام به عنوان مطلع ولایتمداری در جهان اسلام و تشیع، آغازگر زیستن در صراط راستین و پیروی از سیره آن امام همام می تواند طلوعی دوباره برای رسیدن به کمالات معنوی و ساحل نجات باشد.

 

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراسم اعتکاف در مسجد ابوالفضل، مسجد قبا و صاحب الزمان(عج) یاسوج  برگزار خواهد شد. برنامه های خوبی برای معتکفین در نظر گرفته شده است که با توجه به استقبال و پیشنهادات مردمی، از گویندگان و مداحان کشوری طبق سنوات قبل  استفاده خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی