نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1397 - 12:12
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی ها تلاش کردند که جمهوری و اسلامی را از هم جدا کنند که امام با درایت ورود کردند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه بیشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز جلسه هماهنگی برای تجلیل باشکوه از روز دوازدهم فروردین ماه (روز جمهوری اسلامی) با حضور نهادها و ارگانهای مختلف در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است. هر چقدر تلاش کنیم برای حمایت از کالای ایرانی چون مردم به کیفیت توجه دارند این مقوله جا نخواهد افتاد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مردم و تولید کنندگان باید در راه حمایت از حمایت کالای ایرانی تلاش کنند. 12 یوم الله فروردین را در پیش رو داریم که مردم ایران با آرای حداکثری به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی ادامه داد: خیلی ها تلاش کردند که جمهوری و اسلامی را از هم جدا کنند که امام با درایت ورود کردند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه بیشتر است. قوانین باید مبتنی بر شریعت اسلامی باشد و 12 فروردین ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی ایران که در این راه خون دادند.

حجت الاسلام خاضع افزود: امروز که وارد چهلمین سالگرد این انقلاب شده ایم این شجره طیبه همواره بالنده و شکوهمند گردیده است. دوراندیشی حضرت امام قابل توجه است و کمتر از پنجاه روز این انقلاب دستور رفراندوم برگزاری حکومت جمهوری اسلامی ایران را دادند تا دشمن نتواند در این مسیر شیطنت نماید و مردم خودشان نوع حکومت شان را تعیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: هیچ انقلابی را در دنیا سراغ نداریم که نوع حکومت را هم با یک همه پرسی عمومی تعیین نمایند. صدا و سیما می تواند در برجسته سازی یوم الله 12 بهمن نقش کلیدی را ایفا نماید و از همه رسانه های فضای مجازی ضمن تقدیر و تشکر استدعا داریم که به پاسداشت این روز مقدس نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی