نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. اسفند 1396 - 12:49
جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجساد 24 نفر از جانباختگان حادثه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است و با توجه به اینکه در منطقه محل حادثه ارتفاع برف به 2.5 متر می رسد عملیات جستجو در زیر عمق برف ها نیز ادامه دارد .

عزیز فیلی در گفت و گو با چهارفصل اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که تاکنون برای جستجوی پیکر قربانیان حادثه هواپیمای تهران – یاسوج انجام شده است 8 جسد که در وضعیت کاملی بودند توسط پزشکی قانونی شناسایی و تحویل خانواده های داغدارشان شد .

وی بیان کرد:  از هشت پیکر شناسایی شده 3 نفر اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و 5 نفر نیز اهل استان های  تهران، البرز و مازنداران بوده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در 19 روزی که از حادثه سقوط هواپیما می گذرد تعداد پیکرهایی که جمع آوری شد کامل نبودند و نیاز به زمان بیشتری داشتیم تا پس از اینکه 70 درصد اجساد کامل شد تحویل خانواده هایشان شوند.

 فیلی ابراز داشت: از مجموع 66 مسافر هواپیما که در این حادثه جان خود را از داشت دادند قطعاتی از اجساد 42 نفر از آنها توسط نیروهای امدادی پیدا شد که از این تعداد 8 نفر وضعیت نسبتا کاملی داشتند و تکه های 10 تا 50 درصدی از اعضای بدن 34 نفر از آنها کشف شد.

وی افزود: اجساد 24 نفر از جانباختگان حادثه هواپیمای تهران - یاسوج هنوز پیدا نشده است و با توجه به اینکه در منطقه محل حادثه ارتفاع برف  به 2.5 متر می رسد عملیات جستجو در زیر عمق برف ها نیز ادامه دارد .

جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شدت حادثه به نحوی بوده است که قطعات هواپیما و اجساد به نقاط دور پرتاب شده اند اما با این وجود با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی  قسمت هایی از اجساد و اشیاء و لوازم شخصی مسافران و قطعات فنی هواپیما جمع آوری شد و چیزی روی برف ها نیست.

فیلی اظهار کرد:با توجه به خطرناک بودن محل حادثه و احتمال ریزش بهمن نیروهای مستقر درمحل حادثه با مشکلات زیادی مواجه هستند اما این حال از هیچ تلاشی برای جستجوی اجساد فروگذار نمی کنند.

وی افزود: جعبه سیاه و دستگاه اف دی ار کابین خلبان هواپیمای تهران - یاسوج سالم بوده و پس از پیدا شدن تحویل دادستان و مراجع قضایی استان شد و آنها نیز جعبه سیاه را تحویل سازمان هواپیمایی کشور داده اند تا این جعبه تحویل هیات فرانسوی شود و بتوانند اطلاعات آن را خارج کنند.

جانشین ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه قطعی اطلاعات جعبه سیاه تا 2 ماه دیگر اعلام می شود.

فیلی همچنین احتمال زنده بودن برخی مسافران پرواز تهران - یاسوج پس از وقوع حادثه را رد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی