نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1396 - 18:57
جلسه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان به همت اداره بهزیستی شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛عصر امروز جلسه مناسب سازی فضای شهری برای معلولان به همت اداره بهزیستی شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

 

 

مدیر بهزیستی شهرستان چرام با اشاره به مصوبات جلسات ،بیان کرد: هر جلسه مصوباتی دارند با توجه به متقبل شدن برخی موارد باید آنها را انجام دهیم.

 

راکبی زاده افزود: این جلسه مصوبات قانونی دارد که می طلبد همه اعضا و مدیران شهرستان در این جلسه حضور داشته باشند.

 

 وی ادامه داد: متاسفانه معلولان ما گله مند هستند و باید توجه ویژه به فضای اداری و شهری در راستای فراهم کردن امکانات برای معلولان شهرستان داشته باشیم.

 

این مسئول،گفت: معلولان همانند دیگر افراد حق دارند که از مبلمان شهری و فضاهای مختلف استفاده کنند.

 

راکبی زاده با اشاره به جلسات برگزار شده در شهرستان،عنوان کرد:جلسات متعددی در چرام و سرفاریاب برگزار شد که متاسفانه هنوز نتوانستیم بیشتر از ۵۰ درصد زیرساخت‌ها را برای معمولان ایجاد کنیم.

 

مدیر بهزیستی چرام گفت: ما موظف هستیم که زیرساخت ها را برای افراد معلول فراهم و باید به جامعه هدف مورد نظر توجه ویژه کنیم.

 

شهردار چرام بحث مناسب سازی فضای شهری را مهم دانست و گفت: در صدد اصلاح پله های میان طبقه و ایجاد آسانسور ساختمان شهرداری چرام هستیم.

 

 

نوری افزود: طبق قانون هزینه هایی که برای افراد خواص و مددجویان کم میشود،دستگاه‌های مربوطه باید تا پایان سال آنها را پرداخت کنند.

 

 وی افزود :۱۰ هزار مترمربع بازسازی پیاده رو ها را در برنامه داریم که روزانه نیز درگیر همین موضوع هستیم.

 

مدیر تربیت بدنی و ورزش شهرستان چرام در این جلسه عنوان کرد: در جلسات قبلی مصوباتی در خصوص وظیفه ما مصوب شد که گزارشاتی به اداره بهزیستی ارائه دادیم.

 

 بخشایی افزود: بازسازی جداول خیابان تختی مهم است که درصورت امکان میطلبد که تدبیری اندیشیده شود.

 

وی با اشاره به بحث مناسب سازی در روستاها، ادامه داد:برخورداری معلولان روستاها از فضاهای مختلف مهم است که می توان در روستاها نیز فضا را برای مناسب سازی آماده کرد.

 

بخشدار مرکزی چرام ضمن تبریک هفته نیکوکاری، بیان کرد: از مدیران انتظار داریم در این ایام و هفته نیکوکاری همکاری لازم را با دستگاه‌های توانبخشی داشته باشند.

 

افسردیر افزود: از طرفی خواهش می کنیم که مدیران در زمان مقرر شده در جلسات حضور پیدا کنند.

 

وی ادامه داد:شهرداری می تواند در حد توان یک بالابر ساده در ساختمان اداری این نهاد ایجاد کند تا معلولان بهتر به طبقات بالا بروند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی