نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1396 - 19:58
بخشدار مرکزی چرام گفت:مصدق تلاش‌های زیادی را انجام داد و در حقیقت بستر را برای انقلاب فراهم کرد که این مورد در ادامه حرکات روشنفکرانی همچون دکتر مصدق بود که باید این انسان های شایسته را قدر بدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛بخشدار مرکزی چرام در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چرام ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و با اشاره به اهداف این هفته، بیان کرد: در راستای اجرای اهداف منابع طبیعی و مدیریت درست این منابع، نیازمند یاری و همیاری مردم هستیم.

 

 الیاس افسردیر افزود: در ارتباط با بحث کتابخوانی باید عنوان کنیم که کمترین هزینه برای ملت مطالعه کتاب است که با مطالعه در موضوعات مختلف، موفق خواهیم شد.

 

 

وی افزود: ما می توانیم دانش آموزان و دانشجویان را به مطالعه کتاب تشویق و اطلاعات خوبی را به این قشر انتقال دهیم و از طرفی بدون مطالعه سرمان کلاه می رود.

 

 

 این مسئول با اشاره به تاثیرات مطالعه بر نسل جوان اظهار کرد: اگر نسل جوان را از شبکه های اجتماعی در بیاوریم و به کتابخوانی تشویق کنیم،به نتیجه خوبی رسیده و جامعه ما موفق خواهد شد.

 

افسردیر با اشاره به سالروز وفات دکتر مصدق بیان کرد:مصدق یکی از چهره های علمی و سیاسی کشورمان است که در هر عرصه و زمانی قدمی برای آزادی و سربلندی ایران برداشت.

 

 

 وی افزود:مصدق تلاش‌های زیادی را انجام داد و در حقیقت بستر را برای انقلاب فراهم کرد که این مورد در ادامه حرکات روشنفکرانی همچون دکتر مصدق بود که باید این انسان های شایسته را قدر بدانیم.

 

بخشدار مرکزی چرام با بیان اینکه مسئولان ما آماده بازدید از کتابخانه های عمومی در راستای فرهنگ سازی مطالعه کتاب هستند،گفت: این بازدیدها می‌تواند دیگران را به امر کتابخانه و کتابخوانی تشویق کند و اگر انسان های بی سوادی باشیم و خبر از دسیسه ها و دشمنی‌ها نداشته باشیم،قطعا شکست خواهیم خورد.

 

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب از سخنان ابوعلی سینا و اشعار سعدی استفاده می‌کند،بیان کرد: در هر کجای دنیا،ملتی که سواد داشته باشد هرگز از استعمارگران لطمه ای نمی خورد.

 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی