نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 6:39
جهانبین گفت: روز گذشته تعداد قابل توجهی از اعضاء و پیکرهای جان باختگان سانحه را تیم های عملیاتی با کوله پشتی به پایین منتقل و تحویل سازمان پزشکی قانونی دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ روز 29 بهمن ماه سال جاری در تاریخ ناگوار ایران بخصوص استان داغدیده کهگیلویه و بویراحمد به عنوان روزی غم انگیز و سراسر اندوه ثبت و ضبط خواهد شد. سقوط هواپیمای مسافربری  تهران_یاسوج  که به جان باختن دهها تن از مردم این مرز و بوم منجر گردید و قلوب ایران بخصوص بازماندگان این سانحه را جریحه دار نموده است.

 

قریب به 15 روز از این حادثه دلخراش می گذرد و هنوز بازماندگان این واقعه حزن انگیز چشم به قله های سفید دنایی دوخته اند که عزیزان شان در زیر کوهی از برف مدفون گردیده است. صعب العبور بودن منطقه و همینطور عدم شرایط مساعد جوی در چند روز گذشته موجب شده است که روند امداد و نجات تیم های عملیاتی به کندی صورت بپذیرد تا در این راه دشوار و طاقت فرسا منتظر روزهای آینده ای باشیم که پیکرهای این عزیزان به پایین منتقل شوند.

 

در همین رابطه ارتباط مستقیمی با جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برقرار کردیم تا از آخرین وضعیت امداد و نجات در روز پانزدهم بیشتر آگاه شویم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: با توجه شرایط آب و هوایی مناسب طی چند روز گذشته، خوشبختانه نیروهای امداد و نجات با تلاش زیاد توانسته اند تعداد قابل توجهی از اعضاء و پیکرهای جان باخته این سانحه را از زیر برف بیرون بیاورند و با کوله پشتی به پایین منتقل و تحویل سازمان پزشکی قانونی بدهند.

 

جهانبین افزود: شب گذشته 5 تیم از نیروهای امداد و نجات در منطقه سانحه دیده مستقر بودند تا صبح امروز بدون فوت وقت عملیات جستجو و کشف بقیه پیکرها به سرعت پیگیری نمایند و هرچه زودتر بازماندگان این سانحه را از دلواپسی و چشم انتظاری بیرون آورند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا