نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1396 - 11:13
کامروز امینی گفت: ، تعداد 11 عضو از پیکرهای حادثه دیده کشف شده طی دو مرحله برای تشخیص و احراز هویت در دستور کار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بیش از دو هفته است که از سانحه سقوط هواپیمایی تهران_یاسوج در 4000 متری رشته کوه دنا می گذرد و بعد از این همه چشم انتظاری هنوز بازماندگان این حادثه دلخراش چشم امید به نیروهای عملیاتی امداد و نجات بسته اند تا شاید همین روزها با بیرون آوردن پیکرهای این سانحه از زیر برف های انباشته شده کوه دنا و انتقال آنان به پایین آنها را از دلواپسی بیرون بیایند.

 

طی تلاش های بی وفقه امدادگران در این چند روز و با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد، روز گذشته نیروهای عملیاتی توانسته اند تعداد دیگری از اعضای پیکرهای این عزیزان را کشف و به پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد جهت شناسایی و احرار هویت انتقال دهند.

 

در همین رابطه این پایگاه خبری و اطلاع رسانی ارتباط مستقیمی با کامروز امینی مدیرکل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا از روند شناسایی و احراز هویت جان باختگان تفحص شده این اتفاق دلخراش بیشتر مطلع گردیم.

 

مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: روز گذشته طی تلاش های بی وقفه امدادگران و تیم های عملیاتی حستجو و تفحص، تعداد 11 عضو از پیکرهای حادثه دیده کشف شده  طی دو مرحله برای تشخیص  و احراز هویت در دستور کار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است.

 

کامروز امینی افزود: این سازمان با توجه به وظیفه حساسی که بر عهده دارد، برای تسریع بخشیدن به مرحله تشخیص و احراز هویت پیکرهای جان باختگاه سانحه هوایی تهران_یاسوج، همه تدابیر لازم را تا جستجوی دیگر پیکرها با صبر و شکیبایی ادامه خواهد داد و از همه بازماندگان این واقعه استدعا داریم تا مراحل پایانی کار ما را با صبر و متانت خود همراهی نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا