نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1396 - 10:12
امام جمعه سرفاریاب با اشاره به خواسته ی مردم به نمایندگان استان، عنوان کرد:ما خواهان استیضاح وزیر راه هستیم و از شما حمایت خواهیم کرد و نمایندگان نیز ادامه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ امام جمعه سرفاریاب در در مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه های هواپیمایی تهران یاسوج  ضمن تسلیت این حادثه غم‌انگیز به همه خانواده‌های داغدار، اظهار کرد: جانباختگان این حادثه جانسوز درواقع همه را داغ دار کرده است.

حجت الاسلام  پژمان با تقدیرازمسئولین خدوم و قدردان خاطرنشان کرد:در استان کهگیلویه وبویراحمد اوج محرومیت انقدر بالاست که فکر نکنم بعضی هاهنوز بدانند که یاسوج یکی ازشهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی افزود:مسئولینی که قبل از پرواز درقضیه کوتاهی کرده اند، باید پاسخ گوی مردم باشند.

حجت الاسلام پژمان عنوان کرد:ازبین رفتن همه جانباختگان مظلومانه هست و تاکنون هم اجساد پیدا نشده واین پیام های زیادی برای مسولین دارد.

وی ادامه داد:مظلومانه رفتن این عزیزان عمق محرومیت این استان را برای همه مشخص می کند.

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به دلایل سقوط این پرواز، گفت:دنا را مقصرندانید زیرا مقصراصلی فراموش می شود.

وی با اشاره به خواسته ی مردم به نمایندگان استان، عنوان کرد:ما خواهان استیضاح وزیر راه هستیم و از شما حمایت خواهیم کرد و نمایندگان نیز ادامه دهند.

خطیب جمعه سرفاریاب ضمن عرض تسلیت به خانواده دانشی با اشاره به خدمات اقای دانشی، اظهار کرد :کارهای شما برای رضای خدا بوده  وانتظارداریم همچون گذشته به خدمات خود ادامه دهید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی