نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1396 - 23:11
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعاً وظیفه ما مسئولان است که قدردان این مردم باشیم و نیازمندی ها و ضروریات این روستا طی جلسه ای فوق العاده، به گوش استاندارد رسانده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گقت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی در پاسخ به سوالی مبنی بر سهم اهالی روستای توگبری از انقلاب چیست،بیان کرد:عشایر،  روستاییان و مستضعفین نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

 

وی افزود: وظیفه مسئولین نظام و دولتمردان است که حداقل امکانات اولیه زندگی را برای این افراد فراهم کنند.

 

گوهرگانی در ادامه گفت:یکی دیگر از موارد،فراهم کردن زیرساخت‌ها است که خوشبختانه به برکت جمهوری اسلامی پس از انقلاب در مناطق محروم همچون استان ما کارهای بزرگی صورت گرفته است.

 

 

 این مسئول به زمینه‌های فعال و پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در زمینه‌های مختلفی همچون راه و جاده، بهداشت، آب شرب،روشنایی، مخابرات و سایر موارد فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

 

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: برخی از مناطق معمولا مغفول مانده اند همچون روستای توگبری که از این موارد است.

 

 گوهرگانی ادامه داد: پس از گذشت چند دهه از انقلاب این منطقه به روشنایی مجهز شد و در آینده نیز باید نگرانی برای آب آشامیدنی و مدرسه نداشته باشند.

 

 این مسئول بیان کرد: این مردم حق بزرگی بر گردن مسئولین نظام دارند و با وجود محرومیت، به تولیدات خود ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: قطعاً وظیفه ما مسئولان است که قدردان این مردم باشیم و نیازمندی ها و ضروریات این روستا طی جلسه ای فوق العاده، به گوش استاندارد رسانده می شود.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی