نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 6:43
جهانبین گفت: با هماهنگی هایی که با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور داشتیم قرار است امروز بهپادهایی برای مساعدت نیروهای امداد و نجات در منطقه حادثه دیده اعزام شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی حادثه جانگداز سقوط هواپیمای آسمان تهران_ یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان، با تلاش نیروهای امداد و نجات متاسفانه تاکنون از لاشه هواپیما و حادثه دیدگان این سانحه خبری در دست نیست. به همین خاطر برای آخرین وضعیت از این حادثه ارتباط تلفنی با جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل حادثه حضور دارند برقرار کردیم تا از روند کار در بحث تفحص و جستجو بیشتر باخبر شویم.

 

مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: با جلسه ای که شب گذشته در شورای  برنامه ریزی استان صورت گرفته است قرار است بالگردهایی در منطقه حضور پیدا کنند و تیم های امداد و نجات کوهستان با تجهیزات کامل جستجو را از امروز صبح آغاز نمایند.

 

وی اشاره کرد: با هماهنگی هایی که با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور داشتیم قرار است فردا بهپادهایی برای مساعدت نیروهای امداد و نجات در منطقه حادثه دیده اعزام شوند.

 

جهانبین افزود: وی ادامه داد: در آخرین جلسه شورای هماهنگی که شب گذشته برگزار شد همه نیروها و مسئولان متفق القول شدند که امروز صبح کار تیم عملیاتی منسجم و متشکل از نیروهای امداد و نجات کوهستان، عملیات پروازی بالگردها و بهپادهای استقراری که با هماهنگی نیروهای سپاه پاسداران و نظامی صورت می پذیرد.

 

این مقام مسئول ابراز نمود: تیم تخصصی امداد و نجات را امروز به صورت ده نفر ده نفر، بالگردها داخل کوه محل حادثه برای انجام تفحص و جستجو پیاده خواهند کرد. در حال حاضر تیم های امداد و نجات استان های فارس, اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری به همراه کهگیلویه و بویراحمد در محل حضور دارند و برای انجام عملیات جستجو از آمادگی کامل برخوردار هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: آرزوی همه ما این است که در اسرع وقت بتوانیم به محل حادثه دست بیابیم و بتوانیم با انجام وظیفه و حس انسان دوستی مردم داغدیده و منتظر را از دلواپسی ها دربیاوریم و در حال حاضر معاونان استانداری ها و مدیران ارشد استانی در بخشداری دناکوه حضور دارند تا با حضور دیگر مدیران استان های همجوار تقسیمات کار به صورت مدون صورت بپذیرد و قرار است در هعمین راستا با مدیر عامل هلال احمر اصفهان هم جلسه ای برای بهتر پیاده نمودن وظایف محوله داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی