نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1396 - 17:53
پیش از این نیز هواپیما ATR72 با نقص فنی روبرو بوده است که در خبرهای جداگانه و در سالهای متفاوت به این موضوع پرداخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است و در حال حاضر خبرهای سقوط این هواپیما فضای رسانه ای و فضای مجازی را در برگرفته است.

پیش از این نیز این هواپیما با نقص فنی روبرو بوده است که در خبرهای جداگانه و در سالهای متفاوت به این موضوع پرداخته شده است.

* مدیر فرودگاه یاسوج 17 آذر 1392 از نقص فنی در پرواز یاسوج به تهران خبر داد و گفت: این نقص فنی موجب فرود هواپیما در فرودگاه یاسوج شد.

* مدیر فرودگاه یاسوج 18 اسفند 94 نقص فنی هواپیما را علت اصلی تاخیر پنج ساعته پرواز امروز تهران – یاسوج اعلام کرد.

 علی محسنیان امروز سه شنبه افزود: پرواز شماره ۳۷۰۴ امروز تهران – یاسوج که قرار بود ساعت هفت و ۳۰دقیقه امروز در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند با حدود پنج ساعت تاخیر ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فرود آمد.

* صبح امروز 19 شهریور 95 پرواز 3705 یاسوج به تهران در آسمان دچار نقص فنی شد.

* مدیر فرودگاه یاسوج 6 بهمن 1396 با تائید بازگشت  پرواز «تهران - یاسوج» از میانه راه گفت: پرواز ۳۷۰۴شرکت آسمان در ساعت ۸ صبح پنجشنبه، پنجم بهمن از تهران به مقصد یاسوج انجام می شود و در مسیر خلبان موردی را تشخیص می دهد که جهت بررسی و اطمینان بیشتر به فرودگاه مهرآباد تهران بر می گردد.

برای مشاهده تصویر با کیفیت اصلی " اینجا " را کلیک نمایید

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا