نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1396 - 17:36
جهانبین گفت: تیم های امداد کوهستان هلال احمر به محل قابل وقوع حادثه اعزام شده است که با توجه به شرایط جوی، باران و برف و مه آلود بودن کوه موفق به دیدن لاشه هواپیما نشده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛صبح امروز پرواز هواپیمایی آسمان که از تهران به مقصد یاسوج در حال پرواز بود که بعد از طی مسافتی از رادار خارج و رد حوالی سمیرم با برخورد به کوه سقوط می کند و تا به حال با توجه به تلاش نیروهای امداد و نجات اثری از این سانحه پیدا نشده است.

 

به همین خاطر آخرین وضعیت این حادثه ناگوار را از طریق مدیر کل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم که جهانبین در همین رابطه به چهارفصل گفت: همه نیروهای اورژانس، هلال احمر، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی همه این عزیزان در حال فعالیت هستند ولی تاکنون اطلاعی از هواپیمای سقوط کرده پیدا نکرده اند و محل سقوط  آن هنوز مشخص نشده است.

 

وی افزود: تیم های امداد کوهستان هلال احمر به محل قابل وقوع حادثه اعزام شده است که با توجه به شرایط جوی، باران و برف و مه آلود بودن کوه موفق به دیدن لاشه هواپیما نشده اند.

 

مدیر کل هلال احمر استان بیان کرد: نیروهای امداد نجات چهار استان به همراه نیروهای مردمی مسیرهایی را برای پیدا کردن محل حادثه در حال طی کردن هستند که همه تلاش می کنند هرچه زودتر به محل حادثه دست بیابند.

 

جهانبین در ادامه ابراز کرد: 11 تیم کوهنوردی و امداد نجات از کهگیلویه و بویراحمد به همراه تیم های امداد نجات استان های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری در حال جستجو برای پیدا کردن هرچه سریعتر لاشه هواپیما و کارهای امدادی برای حادثه دیدگان هستند.

 

مدیر کل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: به طور کلی همه نهادها و ارگان های مختلف در حال تلاشند که به یک هدف کلی که همان امداد و نجات حادثه دیدگان هواپیمای ساقط شده تهران_یاسوج است دست بیابند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی