نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1396 - 6:40
مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم استقبال از این شهید گمنام صبح امروز(یکشنبه) راس ساعت 9/5 صبح در مجموعه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز مرکز پایتخت طبیعت ایران، میزبان شهیدی گمنام از طلایه داران هشت سال دفاع مقدس است که بعد از  33 سال از حضور با استقامت خود در پشت خاکریز دلیری و مردانگی "فکه"، به آغوش مردم شهید پرور و ولایت مدار یاسوج باز می گردد.

 

مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: مراسم استقبال این شهید گمنام صبح امروز(یکشنبه) راس ساعت 9/5 صبح در مجموعه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار خواهد شد.

 

آسمند افزود: این شهید والامقام سپس به کنگره سرداران شهدای بویراحمد انتقال داده خواهد که بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج هم زمان با یاداواره شهدای بویراحمد با تجدید میثاق مردم ولایت مدار و شهید پرور قرار خواهد گرفت و سپس  در کنگره سرداران شهید استان کهگیلویه و بوویراحمد با قرائت زیارت عاشورا برنامه شبی با شهداء برگزار خواهد شد.

 

مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مراسم تشییع این شهید والامقام در ساعت نه و نیم صبح دوشنبه سی ام بهمن ماه از درب غربی کنگره سرداران شهید استان به سمت میدان هفت تیر برگزار خواهد شد که بعد از مراسم استقبال رسمی و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشکده فنی خواهران این استان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی