نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1396 - 8:49
نویسنده کتاب پایی که جا ماند و رزمنده دوران دفاع مقدس به برگزاری یادواره های شهدا در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در مدیریت اجرایی و اداری کشور قرار گیرد و ویژگی های بارز شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در سبک زندگی رفتاری و اخلاقی مردم وارد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سید ناصر حسینی پور در گفت و گو با چهارفصل اظهار کرد: یادوراه شهدا یادآوری تذکر ها، ذکر امانت ها ، بایدها و نباید بازخوانی خط مقاومت و خط امام  و سهم و نسبت آن با مدیریت جهادی و انقلابی و همچنین مدیریت حاکم برنظام و کشور است که باید یادواره شهدا بازبینی و بازخوانی و بازیابی و تجریه و تحیلی بشود برای مردم و در پروسه مدیریت اجرایی و ادارای قرار گیرد و آن بخش از منش و خصلت های شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی در سبک زندگی رفتاری و اخلاقی ما وارد شود .

وی افزود: شهید اورنگ  مربی ام در پادگان امام جعفر صادق (ع)  و قمر بنی هاشم بوده و من درس های زیادی از این شهید گرفتم . آنچه را به عنوان یک رزمنده توانستم از خودم به عنوان یک مسافر و آخر صفی داشته باشم از مربیان درس گرفتم و خودمان را پیدا کردیم و شهید اورنگ یک مربی شاخص بود.

نویسنده پایی که جاماند، تصریح کرد: اگر در یادواره ها خط شهید و شهادت و شهادت طلبی و ایثار و فرهنگ مقاومت و و وارستگی بازخوانی و تبیین شود می تواند برای آیندگان این فرهنگ و منش را منتقل کند و تا در سبک زندگی ، در اقتصاد مقاومتی و مدیریت رفتاری و اداری برآیندش یک مدیرت جهادی در جامعه و در زندگی حیات طیبه باشد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی