نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. بهمن 1396 - 13:14
آزمون استخدامی نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در بخش دوم که مربوط به سوالات تخصصی بود با تاخیر زیادی روبرو شد و از حالت عادی خارج شد که اعتراض شرکت کنندگان را به نحوه برگزاری آزمون به همراه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز آزمون استخدامی  نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج با حضور شرکت کنندگان از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

این آزمون اما در بخش دوم که مربوط به سوالات تخصصی روبرو بود که این تاخیر از حالت عادی خارج شد و اعتراض شرکت کنندگان را به نحوه برگزار آزمون به همراه داشت.

بنا بر گفته های یکی از شاهدان عینی این ماجرا، این آزمون در دو بخش سوالات عمومی و تخصصی ساعت 9:30 در بخش برادران شروع شد و شرکت کنندگان به سوالات عمومی پاسخ دادند و بعد از 60 دقیقه بخش اول آزمون پایان یافت.

وی ادامه داد: بخش دوم آزمون که به سوالات تخصصی مربوط می شد به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاد که شرکت کنندگان هرچه به انتظار شروع بخش دوم نشستند این آزمون برگزار شروع نشد و رفته رفته زمزمه های لغو آزمون به گوش رسید که در اندک زمانی بعد این زمزمه ها و با جمع شدن پاسخنامه ها، این موضوع قوت گرفت.

این شرکت کننده آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: با لغو آزمون موجی از گلایه و اعتراض نسبت به مسئولین برگزاری آزمونی از سوی شرکت کنندگان به راه افتاد که مسئولین هرچه در صدد آرام کردن آنها برآمدند، نتوانستند این کار را انجام دهند و حتی در صحنه ای دیدیدم که یکی از مسئولین برگزاری آزمون نزدیک بود با ماشین خود داوطلبان آزمون را زیر بگیرد.

وی در پایان اظهار کرد:این آزمون با حضور داوطلبان از شهرهای مختلف استان برگزار میشد که جمع زیادی از داوطلبان معترض بخاط این گلایه داشتند که از شهرهای دور به یاسوج آمده بودند و گلایه شدید نسبت به نحوه برگزاری آزمون داشتند.

نوشتن پلاکاردهای انتقادی در دست برخی داوطلبان این مسئله را در ذهن متبادر می‌کند که احتمال یک برنامه از پیش طراحی شده نیز باشد زیرا حتی یک راننده نیز می‌توانست در روند برگزاری این آزمون هنگام انتقال سوالات خلل وارد کند.

پایگاه خبری چهارفصل بنا به رسالت خود به نشر این خبر پرداخته است و آماده شنیدن و درج جوابیه دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی