نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1396 - 15:25
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا مایه عزت و آبروی کشور بوده و این مردان و سرداران نه تنها در عراق و شام بلکه در هر نقطه ای که باشند گوش به فرمان رهبرشان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در یادوراه شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این وطن باید بماند اما استکبار و دشمن نمی خواهد بماند و شهدا عهد غیرت، جهاد و مردانگی با خدا بسته اند.

وی بیان کرد: شهدا درک درستی از وطن ایمانی و انسانی داشتند و نه تنها جایی که صدای اذان بلند است وطن ماست بلکه ندای فطرت خواهی و خداخواهی باید همه جا بلند باشد.

نماینده ولی فقیه ابراز داشت: کفار خیال نکنند انسان هایی را کشتند همه چیز تمام شد بلکه این مردان و سرداران که مایه آبرو و عزت بوده همه جا حضور دارند و شایسته ستایش اند و نه تنها در عراق و شام بلکه در هر نقطه ای که باشند گوش به فرمان رهبرشان هستند.

آیت الله ملک حسینی به دکلمه ای که در این مراسم  توسط دختر شهید ستار اورنگ قرائت  شد و اشک حاضرین را دراورد  اشاره کرد و خطاب به دخترشهید اورنگ گفت: مردی بزرگ از دست استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور رفته است اما هر گاه اشک میریزی اشک شوق بریز.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیروز فرزند سردار ستار اورنگ بودی و امروز فرزند شهید ستار اورنگ هستی که تفاوت نه به قدر دنیا بلکه به قدر تفاوت دنیا و آخرت است. 

وی گفت: شهادت حیات طیبه است و نه حیات این دنیا و اگر کسی فرزند شهید شد باید اشک شوق بریزد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی