نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1396 - 13:23
حضور نسل سوم و چهارم در مراسمات ملی و مذهبی همچون 22بهمن میتواند علاوه بر آشنایی بیشتر آنها با اهداف انقلاب،حامیان و پشتیبان انقلاب خود در آینده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛جشن‌های ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای‌آشنایی نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب است و همه ماباید دراین ایام با تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان تلاش کنیم.

 

همچنین برنامه‌های ایام الله دهه فجر باعث می‌شود جوانان و نوجوانان ما به درک درستی از فضای آن دوران برسند.

 

از طرفی دیگر مفاهیم دستاوردها و آرمانهای شهدا و انقلاب به نسل آینده می تواند نقش به سزایی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.

 

 

باید عنوان کرد که دانش آموزان اکنون در یک فضای آزاد و مستقل در حال آموزش دیدن هستند و این قشر سازنده آینده کشور هستند.

 

 

آنچه باعث موفقیت و پیروزی دانش آموزان می‌شود، همت بلند برای آینده درخشان و مسئله خودباوری است، چراکه خداوند انسان را خلاق، مبتکر و توانمند آفریده و می‌توان باهمت بلند و استعدادهای درخشان آینده کشور را رقم زد.

 

 

از طرفی  تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به نسل جوان بوده و ایشان عنایت خاصی به آن‌ها دارند چراکه جوان خوب فهمیده و عمل می‌کند و امروز نسل چهارم انقلاب با آگاهی و بصیرت بیشتر راه انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهند.

 

حضور نسل سوم و چهارم در مراسمات ملی و مذهبی همچون 22بهمن میتواند علاوه بر آشنایی بیشتر آنها با اهداف انقلاب،حامیان و پشتیبان انقلاب خود در آینده باشند.

 

در پایین تصاویری از حضور نسل سوم و چهارم در راهپیمایی22بهمن در شهرستانهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را مشاهده می کنید.

 

تصاویر:

:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی