نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1396 - 12:38
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در جمع مردم ممبی:
رمز مانایی جریان انقلاب حضور مردم است/باید در این مقطع حساس هوشیار و بیدار باشیم
دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور انقلاب با بیان اینکه بیشتر خدمات به مناطق محروم مربوط به انقلاب است، گفت:باید در این مقطع حساس بین الطلوعین تاریخ بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور صبح امروز سخنران جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بخش ممبی شهرستان بهمئی بود.

سید فرزاد نجات نیا در جمع زنان و مردان ایل بهمئی  یاران در گهواره سال چهل و دو، انقلاب پنجاه و هفت را به منصه ظهور رساندند که مصداق آیه شریفه:کَالزُبُرَالحَدید، مثل پاره های آهن محکم و استوار با لبیک به ولایت دفاع مقدس را رقم زدند.

نجات نیا خاطرنشان کرد: همانطور که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود، رمز مانایی جریان انقلاب هم حضور مردم است.

وی افزود: انقلاب ما انفجار نور بود و فجر انقلاب اسلامی منتج به ظهور خورشید عالم تاب بشریت از افق مکه معظمه خواهد شد و در این مقطع حساس بین الطلوعین تاریخ باید بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

 دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور تصریح کرد: آمار تحصیل کردگان استان قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست نمی رسید و الان به برکت انقلاب اسلامی فرزندان این بخش در سالهای اخیر معاون وزیر و رئیس مراکز علمی کشور هستند.

نجات نیا گفت: در گذشته هر جا آسفالت تمام می شد، استان کهگیلویه و بویراحمد از آن نقطه شروع شد و هر خدمتی که اکنون می بینیم، به برکت انقلاب اسلامی است.

وی افزود:اکنون  مردمی که شایسته خدمت هستند، در کنار خدمات آب و برق، مطالبه اینترنت پرسرعت و خدمات نوین ارتباطی دارند.

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور گفت: باید منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه جدی مردم سرلوحه سران قوا در برخورد با فساد و تبعیض باشد.

نجات نیا در پایان گفت: حضور مهندس آذری جهرمی بعنوان نماد نسل سومی ها در کابینه دولت از نقاط برجسته و عطف حاکمیت بوده است و عملکرد قابل قبول وی موجب استمرار انتقال تصمیم سازی و مدیریت استراتژیک را به نسل های بعدی نهادینه می کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی