نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1396 - 11:52
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقابله شبانه روزی ایران اسلامی با جنگ سخت و نرم دشمن، راز ماندگاری انقلاب را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطللاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تبریک 22 بهمن، به تشریح شرایط موجود و راز ماندگاری انقلاب پرداخت.

عدل هاشمی پور تصریح کرد: اساسی ترین اقدام امام راحل(ره) این بود که حکومت شاهنشاهی را از سد راه مردم مستضعف ایران برداشت و همراه با یاران خود این انقلاب را به پیروزی رساند و با واپس زدن اسلام واپس گرا، حکومت الله را با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه برقرار کرد.

وی گفت:ملت ایران از اول انقلاب تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب متحد بوده و از کیان ایران اسلامی دفاع می کنند.

هاشمی پور افزود: دشمنان ایران اسلامی وقتی در 8 جنگ تحمیلی علیه ما به نتیجه نرسیدند در راستای تحقق جنگ نرم علیه ایران میلیاردها دلار هزینه کردند و تمام ترفند ها، حیله و ننگ ها  را بکار گرفتند اما باز هم به نتیجه نرسیدند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: استکبار جهانی تحریم های کمرشکن علیه ما وضع کردند،  ارتباط تمام بانکهای خارجی و شرکت های مختلف دنیا را با ایران قطع کردند و  تمام دارایی های ما را در خارج از کشور بلوکه کردند اما باز هم ملت ایران تسلیم زورگویی آنها نشد.

هاشمی پور تصریح کرد: با سناریوی فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشتند و در اغتشاشات اخیر از مشکلات معیشتی مردم سوء استفاده کردند اما باز انقلاب با پایگاه مردمی با اقتدار تر از همیشه برجای ماند.

وی گفت: راز بقا و حیات این انقلاب الهی و مردمی بودن آن است ؛خیلی از انقلاب ها در جهان شکل گرفت اما چون اتصال آنها مانند انقلاب اسلامی ایران به الله نبود، از هم پاشیدند.

هاشمی پور افزود:مردم ما چه مسئول و  چه غیر مسئول، با وجود تمام مشکلات در تمامی صحنه ها پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کنند و ما باید این حضور یکپارچه را یک توفیق الهی بدانیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا نگاه می کنیم، مردم در صحنه هستند، گفت: مسئولان بدون مردم جایگاهی ندارند و باید همیشه با خدمتگزاری صادقانه و بدون منت از مردم تشکر کنند.

 هاشمی پور افزود: مردم همیشه در صحنه هستند و این مردم هستند که  باید به مسئولان پیام و تذکر دهند که وفادار به امام و انقلاب باشند.

وی گفت: مسئولان به مردم امید دهند و خدمات نظام از اول انقلاب تاکنون را فراموش نکنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا ولایت فقیه، ارتش و بسیج ولایی و مردم همیشه در صحنه پشت این انقلاب هستند،دشمن راه به جایی نخواهد برد.

هاشمی پور گفت: در بودجه سال آینده تدابیر خوبی برای اشتغال جوانان در نظر گرفتیم که در این راستا یک سرمایه گذاری برای احداث کارخانه لوله سازی در چند روز آینده به شهرستان بهمئی می آید تا کلنگ احداث کارخانه خود را در شهرک صنعتی شهرستان بر زمین بزند.

وی با بیان اینکه مجوز کارخانه از مراجع قانونی دریافت شد، افزود: با افتتاح این پروژه 250 نفر در کارخانه شاغل می شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: برای خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی پروژه اتصال شهرستان به رامهرمز با اعتبار 4و نیم میلیارد تومان عصر امروز کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی