نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1396 - 17:02
نادر موسوی گفت: با توجه به در پیش بودن فجر انقلاب و قرار گرفتن در پایان سال، از اصناف و بازاریان استدعا داریم با پرهیز از گران فروشی و کم فروشی، خدمات مطلوبی به مردم ارائه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ با توجه به فرا رسیدن دهه پرشکوه فجر و همینطور نزدیک شدن به آخر سال در آستانه عید نوروز، مصاحبه ای با نادر موسوی رئیس اتاق شورای اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد انجام داده ایم تا از وضعیت این مجموعه و نحوه خدمت رسانی به مردم این استان مطلع گردیم.

 

رئیس شورای اصناف یاسوج به چهارفصل گفت: مجموعه اصناف به طور کلی هم در استان و هم در سراسر کشور با  رکود اقتصادی حاکم و با معضلاتی چون موج بیکاری همراه است، با ایجاد اشتغال در مجموعه اصناف و بازار که مردم هجوم می آورند، مردم بیکار شغل خودشان را در صنف های بازاری می بینند.

 

نادر موسوی افزود: وقتی مردم به مجموعه اصناف برای رفع معضل بیکاری هجوم می آورند متاسفانه هم ناامنی شغلی برای کسانی که شغل پایدار داشته اند به وجود می آید و هم اینکه در راه بازاری بودن ورشکسته می شوند و در حال حاضر بازار فعلی ما با موج ناپیدار دست و پنجه نرم می کند.

 

وی ادامه داد: وجود بازارهای غیر استانداری که توسط مجموعه و دستگاههای مختلف ایجاد می شود باز معضلاتی را بوجود می آورد که متاسفانه همه این ها بر می گردد به همان رکود اقتصادی و کمبود شغل برای افراد بیکار جامعه که به ناامنی اقتصادی منجر می شود.

 

موسوی بیان نمود: از همه نهادهای ذیربط که با شورای اصناف مرتبط هستند استدعا داریم که تعامل خوبی با ما داشته باشند که متاسفانه به خاطر همین موج بیکاری و پیدا کردن شغل از سوی مردم، برنامه های ما به خوبی قابل کنترل نیست. معضل بیکاری باعث شده است که توقعاتی که مردم از ما و یا مجموعه های دولتی ذیربط دارند شاید توانایی برآورده شدن آن را نداشته باشیم.

 

رئیس شورای اصناف مرکز استان گفت: توصیه ای که به مجموعه اصناف به معنای عام وجود دارد، حقیقتا این است که در سالروز فجر انقلاب قرار داریم و اصناف ما همیشه همسو با دولت ها و همگام با شعارهای سال مقام معظم رهبری تبعیت و پیروی نموده اند و در این راه ثابت قدم خواهند ماند.

 

نادر موسوی در پایان اشاره کرد: چیزی که اصناف باید رعایت بکنند این است که بدانند برای پایداری این انقلاب که هم خون و هزینه داده ایم ن و باید با پرهیز از گران فروشی و کم فروشی در آستانه عید و آخر سال خدمات اخلاق پسندی به شهروندان ارائه نمایند تا ضمن ادای خود به این انقلاب به رسالت خود عمل نماییم. با توجه به پایان سال و خرید نوروزی مردم از اصناف و بازاریان توقع داریم از زیاده خواهی ها بپرهیزند و با خدمت رسانی مطلوب به مردم راه اخلاق مداری را با الگو گرفتن از سیره ائمه و معصومین در جامعه اسلامی طی نمایند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی