نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 15:40
خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستان چرام در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا را انجام دادند که تعدادی از خانواده های شهدا جلوی مسئولان را گرفته و از وضعیت مکان گلزار شهدای چرام گله مند شدند و اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل  به نقل از چرام ؛ پیش از ظهر امروز خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستان چرام در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا را انجام دادند.

پس از انجام این کار،تعدادی از خانواده های شهدا جلوی مسئولان را گرفته و از وضعیت مکان گلزار شهدای چرام گله مند شدند و اعتراض کردند.

 یکی از برادران شهدای مدفون شده در این گلزار با اشاره به مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های معظم شهدا مدیرکل بنیاد شهید استان را نمی‌شناسند زیرا تاکنون جلسه‌ای و دیداری با ما نداشته است.

نعمتی افزود:مگر وضعیت گلزار شهدای تهران مشاهده نمی‌شود؟ پس چرا برای آن کاری نمی کنند.

در ادامه شاهینی برادر یکی دیگر از شهدای شهرستان چرام عنوان کرد: اگر مسئولان بر روی صندلی نشسته اند،به برکت خون معظم شهداست و خانواده‌های معظم شهدا انتظارهایی دارند که متاسفانه  صدای آنها به جایی نمی رسد.

 برادر شهید باقریان نیز گفت: مسئولان باید گلزار شهدای چرام را همانند سایر مکان های شهدای شهرستان دیگر ببینند و برای آن تلاش کنند.

در پایان نیز فرماندار چرام بیان کرد که درصورت موافقت مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد،اعتبار بازسازی گلزار شهدای چرام را تقبل کرده و پیگیر آن خواهیم بود.

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی