نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1396 - 14:51
پیگیری های چهارفصل نتیجه داد؛
زباله های تنگ سریز ساماندهی شد+تصاویر
طی چند روز شاهد بودیم که معضل ریختن زباله ها در منطقه تنگ سریز که از طریق این رسانه انعکاس داده شده بود از سوی مسئولان مورد توجه قرار گرفته و ساماندهی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ تنگ سریز در فاصله 15 کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد که  هر از چندگاهی طبیعت این شهر غرق در زباله هایی می وشد که زیست محیط طبیعی آن را به مخاطره می اندازد.

در گزارش " تنگ سریز یا دره زباله ها / مسئولان این معضل را دریابند+تصاویر" به بررسی معضل ریختن زباله ها در دامن طبیعت تنگ سریز پرداختیم و این موضوع را با تصاویری از طریق همین رسانه انعکاس دادیم که طی چند روز شاهد بوده ایم این معضل از سوی مسئولان مورد توجه قرار گرفته و ساماندهی شده است و وضعیت اسفناکی که در طبیعت بکر منطقه "تنگ سریز" وجود داشت، از بین رفته است.

در این گزارش بیان کردیم که بسیاری از زباله ها بدون توجه به موقعیت آن در دامن طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه رها سازی شده است که این موضوع آسیب های زیادی را بر روی طبیعت زیست محیطی این منطقه تاثیر بسزایی دارد که به نوعی هم بر زیست گیاهی و هم بر زیست جانوری این منطقه تاثیر سوء می گذاشت که این موضوع با رسیدگی مسئولان پایان یافت.

گفتنی است تولید روزانه زباله در سطح شهر یاسوج قریب به 160 تن است که این مقدار به صورت ماهانه بیش از 4100 تن می شود و سرانه تولید زباله در کشور ۸۶۰ گرم برای هر نفر است که این میزان برای هر نفر در کهگیلویه و بویراحمد یک کیلوگرم هست.

امیدواریم که مسئولان نسبت به معضلاتی که انعکاس داده می شود به همین سرعت وارد مرحله عمل شده و این معضلات را برطرف نمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی