نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1396 - 19:41
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از استقبال خوب فعال قرآنی این شهرستان نسبت به ثبت نام درمسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: فعالان قرآنی بهمئی از ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن کریم استقبال بالایی داشتند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام قاسم مومن شاد گفت: ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ساعت 9 صبح امروز 7 بهمن به پایان رسید که بیش از 241هزار نفر  در سطح کشور در این آزمون بزرگ ثبت نام کردند.

وی افزود: فعالان قرآنی شهرستان بهمئی در مجموع به تعداد 217 نفر در سامانه آنلاین ثبت نام این آزمون نام نویسی کردند.

مومن شاد خاطرنشان کرد: شهرستان بهمئی با ثبت نام 202 نفر در حوزه بقاع متبرکه به عنوان شهرستان پیشتاز استان انتخاب شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی با بیان اینکه این آزمون به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و از سطح استاندارد بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه حد نصاب تخصیص حوزه امتحانی به شهرستان ها ثبت نام حداقل 20 نفر بود و آمار شهرستان ما به مراتب بالاتر از این حد نصاب است، این آزمون همزمان با سراسر کشور در مرکز شهرستان برگزار می شود.

مومن شاد در پایان با اشاره به اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: این آزمون 10 اسفند ماه امسال به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی