نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1396 - 16:25
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس دیپلماسی اشوه گرایانه را نشانه یک دیپلماسی غیرانقلابی دانست و حفظ جمهوری اسلامی را بزرگ ترین معروف عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز همايش امربه معروف ونهي ازمنكر توسط ناحیه مقاومت یاسوج در محل کنگره شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

 

مسئول امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت یاسوج در ابتدای این همایش گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم مشخص شد یکی از مشکلاتی که در شهر یاسوج وجود دارد، قوم گرایی و طایفه گرایی است.

 

حق بیان تصریح کرد: مسئولین برای انتخاب نیروهای یک اداره مسائل طایفه گری و مسائل شخصی را دخالت می دهند که باید جلوی این کارها گرفته شود و رسانه ها نیز باید برای این موضوع تلاش کنند .

 

وی در پایان گفت: بعضی ها شعار مرگ بر آمریکا را نهی می کنند و این در حالی است که امریکائی ها 120 سال از 240 سال حکومتشان را در جنگ بوده اند و 7 هزار پایگاه نظامی در دنیا دارند که از این تعداد حدود 5 هزار پایگاه آن ها در اطراف ایران است.

 

در ادامه سرهنگ نجاتی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبری درباره جنگ نیابتی گفت: اگر در سوریه نجنگیم باید درکرمانشاه و ... بجنگیم.

 

وی با این پرسش که از نظر قرآن انقلابی کیست؟ تصریح کرد: وقتی این موضوع بیان شد امام علی (ع) مصداق این افراد را قوم سلمان فارسی عنوان کرد.

 

این فرمانده دفاع مقدس بیان کرد: اگر استکبار نبود ما با این وضعیت روبرو نبودیم و جوانان ایرانی در انقلاب طوری عاشق امام بودند و با اخلاص و روحیه الهی بودند که که جانشان را فدای امام می کردند ولی اجاره نمی دانند حرف امامشان زمین بماند.

 

نجاتی درادامه اضافه کرد: کسی که  میخواهد انقلابی باشد باید اهل کیاست، معرفت،نماز، خمس، امر به معروف و نهی از منکر  و ... باشد و کسی که می خواهد جز حب الهی در دلش نباشد باید به احکام الهی عمل کند.

 

سرهنگ نجاتی با بیان اینکه  دومین ویژگی فرد انقلابی امید داشتن به خداوند است، بیان کرد: این موضوع برای سرداران ایران عقب ماندگی است  که اقتصاد کشور در این وضعیت قرار دارد در حالی که در دوران دفاع مقدس، سرداران جنگ و اقتصادی کنار هم بودند و اتکای سرداران اقتصادی به داخل کشور بود و اکنون ما می توانیم با اتکای به تولید داخل از چین هم جلو تر بزنیم.

 

وی تصریح کرد: مسئولی که هزاران میلیارد سرمایه دارد کجا میتواند درد مردم را بفهمد

 

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه فرد انقلابی باید متواضع باشد ،ابراز داشت:  وقتی ما می گوییم امام زمان (عج) را میتوان نقد کرد،  این نگاه نمی تواند این نظام را اداره کند و آموزه های دینی می گوید باید در مقابل ولایت متواضع باشیم و به فرمایشات ایشان عمل کنیم .

 

وی یادآور شد: دیپلماسی اشوه گرایانه نشانه یک دیپلماسی انقلابی نیست و کلاریسون میگوید ما مصمم هستیم انقلاب اسلامی را از بین ببریم و شما را چنان به تردید بیندازیم و چنان خردتان کنیم که از انقلاب و انقلابی گری دست بردارید.

 

سرهنگ نجاتی تصریح کرد: چهارمین ویژگی فرد انقلابی این است که در برابر دشمن مقاوم و پایدار است و در مقابل خشم و کینه دشمنان مقاومت می کند و جمهوری اسلامی بستر ساز ظهور است و باید بگوییم که در مقابل اراده های محکم اراده های محکم میخواهیم.

 

وی ابراز داشت: ویژگی پنجم فرد انقلابی، داشتن روحیه جهاد و شهادت است که باید در این فرد باشد و ما که در کشوری زندگی میکنیم که این فرهنگ را داریم و نباید جلوی دشمن سر خم کنیم.

 

سرهنگ نجاتی با بیان اینکه برخی ها معصومین را تحریف می کنند، گفت: هرکس کشور و انقلاب را تضعیف میکند انقلابی نیست و دلیل اینکه این همه فتنه برای انقلاب طراحی و اجرایی میشود وجود برخی افراد با این ویژگی هاست.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین معروف، حفظ جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: بعضی ها در جنگ بودند ولی  نمیتوانند از فتنه به سلامت عبور کنند چون مقاومتش را از دست داده اند چرا که فتنه همانند مه است  که همه جا را پوشش می دهد و دید کم می شود.

 

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: چرا رهبری می گوید اگر رهبر انقلاب نبودم حتما مسئول فضای مجازی کشور میشدم!؟ چون فتنه ها بسیار شدید هستند و این در فضای مجازی بسیار گسترش پیدا کرده و می کند.

 

وی تصریح کرد: قران می گوید زمانی خواهد آمد که معروف جای خود را به منکر خواهد داد. 

 

سرهنگ نجاتی به مسائل اجتماعی و دینی اشاره کرد و گفت: اگر به ترکیه و آنتالیا برویم در نگاه عذه ای به روز بودن و باکلاس بودن است و اگر برای زیارت کربلا  برویم تحجر حساب می شود.

 

وی با بیان اینکه 53 میلیون ایرانی در فضای مجازی حضور دارند که  23 میلیون آن جوانان هستند، گفت: ما باید در فضای مجازی برنامه ریزی کنیم و اوباما گفته است من حاضرم دخترم در خیابان های خطرناک برود ولی در فیسبوک حضور پیدا نکند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: انقلاب ما چون با تمام کشور های منطقه و جهان متفاوت است مارا رها نمی کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا