نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1396 - 14:41
حواشی داغتر از متن در جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد؛
درگیری لفظی مدیر کل راه و شهرسازی و دبیر شورای فنی استانداری+فیلم
صبح امروز جلسه شورای فنی با حضور دبیر این شورا، مدیر کل شهرسازی و جمعی از مسئولان در سالن عمرانی استانداری برگزار شد که این جلسه با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز جلسه شورای فنی با حضورمعاونت عمرانی استانداری،  معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیر کل شهرسازی، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان در سالن عمرانی استانداری برگزار شد که این جلسه با حاشیه هایی همراه بود.

 

به نظر می رسید از ابتدای این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان یکی از افرادی است که همه نگاه ها به او متوجه شده است چرا که اظهارات وی تا پایان جلسه و حتی بعد از آن نیز حواشی مختلفی را به دنبال داشت .

 

اولین اظهارنظر جالب علیمردانی دعای او برای بارش سنگین برف بود تا اداره راه و شهرسازی یک ماه به مرخصی برود چرا که به گفته او مسئولیت راه ها به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.

 

در ادامه جلسه مدیر راه و شهرسازی استان گفت: به نظر می رسد این جلسه مربوط به شورای فنی راه و شهرسازی است نه شورای فنی استان و بقیه دستگاه های اجرایی نیز باید گزارش ارائه دهند که این صحبت علیمردانی با واکنش دبیر شورای فنی همراه بود و خطاب به او گفت : شما در برخی جلسات غایب بودید و حضور ذهن ندارید که درباره بقیه دستگاه ها نیز بحث می شود .

 

در این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان خطاب به سخنان دبیر شورای فنی گفت: شما با این آمار و تصاویر، استان را زیر سوال می برید و فقط بر روی اداره راه و شهرسازی تمرکز کرده اید.

 

وی افزود: شما خودتان 10 سال مسئول بوده اید و هیچ عملکردی نداشتید و شاید در یک خیابان با 100 ساختمان، 2 ساختمان هم مشکل داشته باشد که شما شهرداری، اداره راه و شهرسازی و همه را زیر سوال برده اید و شما همیشه از پاسخگویی فرار کرده اید.

 

سهمگین که مسئولیت معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان  را دارد در پاسخ به این بیانات، گفت: من کل استان را زیر سوال نمی برم بلکه شما را زیر سوال می برم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی