نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. دى 1396 - 13:42
برخی از این مناطق شهر یاسوج بدون اطلاع رسانی قبلی به مدت 14 ساعت قطع شد که ساکنان این مناطق با توجه به نداشتن اطلاع قبلی از قطعی آب و ذخیره نکردن آب، مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل : شکستگی  لوله آب در منطقه شرف آباد یاسوج و تعمیر لوله های آب در میدان انقلاب (میدان عدل) منجر به قطعی آب برخی از مناطق از جمله شهرک های امام حسین علیه السلام ، جهاد و عدل شد.

با توجه به اظهارات برخی از سا کنان این مناطق روز یک شنبه از ساعت 10 صبح آب برخی از این مناطق شهر یاسوج بدون اطلاع رسانی قبلی به مدت 14 ساعت قطع شد. و این موضوع برای ساکنان این مناطق با توجه به نداشتن اطلاع قبلی از قطعی آب و ذخیره نکردن آب با مشکلات زیادی از جمله پخت پز شستشو و گاهاً برای خوردن آب مواجه شداند.

 

تقوی، شاطر نانوایی در بلوار عدل با مصاحبه با چهارفصل بیان کرد: با توجه به قطعی آب به صورت مکرر با سختی های زیادی رو برو هستیم

وی افزود:  برای استفاده از آب باید به مغازه های روبه رو که جزء منطقه شاهد ها هستند مراجعه و دبه های آب را پر کنیم تا بتوانیم خمیر درست کنیم یا برای شستشو استفاده کنیم.

  وی بیان کرد: این چند روز اخیر قطعی آب بیشتر شده و در خصوص این قطعی ها هیچ گونه اطلاع رسانی وجود ندارد که ما برای پخت نان و ... فکری کنیم.

در ادامه افزود: این قطعی آب به صورت روزانه است و بعضی وقت ها در ساعات کاری نانوا آب قطع می شود که مشکلات زیادی برای نانوایی بوجود می آورد. 

 

حسینی یکی دیگر از مغازه دار های این منطقه بیان کرد:  دیروز آب این منطقه از ساعت 10 صبح تا آخر وقت که درب مغازه را بستم، قطع بوده است.  

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ساکن منطقه دیگری از شهر یاسوج است ولی مشکل قطعی آب به این شکل را نداشته ایم چرا که توی قسمت عدل ها هر روز چند مرحله آب قطع می شود و این قطعی آزار دهنده است.

وی بیان داشت: در وضعیت بارش کم و به تبع آن کم آبی، مردم و همه مسئولین به نحوه صحیح مصرف آب توجه کنند تا درآینده با بی آبی مواجه نشویم.

در ادامه افزود: بنگاهای خرید و فروش ماشین که در این خیابان هستند متاسفانه اکثر آنها در مصرف آب صرفه جویی نکرده و آب را به مدت طولانی برای شستشوی ماشین باز نگه می دارند که باعث هدر رفت آب می شود با وجودی که در بعضی از شهرک های یاسوج در بیشتر ساعات شبانه روز آب قطع است و همه مردم باید به فکر هم شهری های دیگر باشند و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

رسولی یکی دیگر از ساکنان این منطقه با بیان اینکه 10 سال ساکن این منطقه است بیان کرد:  مشکل قطعی آب کلی است و مقدار خیلی کمی از این مربوط به استفاده نا صحیح آب است که این مشکل همیشگی این منطقه است

ی با بیان این موضوع که در مناطق دیگر مثل سالم آباد و بعضی دیگر از مناطق شهر با معضل قطعی آب و یا کمی فشار آب رو به رو نیستند،  گفت: از مسئولین خواستاریم که فکری به حال مردم این منطقه از شهر کنند تا در این منطقه هم مثل دیگر مناطق شهر شاهد قطعی مکرر آب نباشند وبه همه همشهری ها توصیه می کنم که در مصرف آب صرفه جویی کنند و از منابع آبی استفاده صحیح نمایند.

تیموری یکی دیگر از اهالی این منطقه در خصوص قطعی آب بیان کرد: در منطقه میدان انقلاب و شهرک امام حسین در همه ی روزها با قطعی آب و یا کمی فشار آب مواجه هستیم ولی در خصوص قطعی های چند روز اخیر مسئولان اطلاع رسانی نکردن و این بی تفاوتی مسئولان نسبت به این مهم برای مردم جهت تامین آب و برطرف کردن مشکلاتی بی آبی در ساعات قطعی آب جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: این قطعی آب در همه فصل ها وجود دارد این نشان دهنده بی توجهی و یا کم توجهی مسئولان به این چند منطقه میباشد.

 

شهروند یاسوجی گفت: این قطعی ها همچنان طی ساعاتی نامشخص و نامنظم از روز ادامه دارد و مردم نگران و سردرگم هستند.

علوی مسئول یکی از کارواش های شهر یاسوج بیان کرد : با توجه به اینکه کارواش لازمه اش وجود آب است ابراز کرد: قطعی های آب باعث بیکاری ما می شود و در طول روز ساعات زیادی را بیکار سپری می کنیم با این روند باید کار و کاسبی خود را تعطیل کنیم و بیکار باشیم در آمد ما با بودن آب محقق می شود و این وضعیت نگران کننده ای است برای بنده و همکارانم. از مسئولین تقاضا داریم پیگیری جدی نسبت به رفع این مساله داشته باشند.

وی افزود: برخی از مناطق در روزهای عادی در بعضی از ساعات دچار قطعی آب هستند و با توجه به اظهارات بعضی از ساکنان این مناطق که قبلا در برخی از نقاط دیگر شهر یاسوج ساکن بودند که با این وضعیت روبرو نبوده اند ولی در این مناطق با مشکل فشار کم آب و یا قطعی آب در ساعاتی از شبانه روز مواجه هستند و بارها مسئولین برای اصلاح لوله هایی که مشکل ساز است مراجعه کردند ولی همچنان این مشکل وجود دارد.

این صحبت های تعدادی از همشهریان در مناطق عدلها شهرک امام حسین و جهاد است که در خصوص این معضل قطعی آب و فشار کم آب از مسئولین تقاضای پیگیری و رفع این معضل را داشتند که لازم است مسئولین به در خواست مردم در جهت رفع این معضل پیگیری های لازم را به عمل آوردند.

انتهای پیام/ ب ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی