نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1396 - 10:23
دبیر ستاد صبر کشور گفت: هدف این است که در بحث صلح و سازش گام برداریم و در موضوع همگرایی تلاش می کنیم که نمادی از همدلی قوا و اقوام را تشکیل دهیم و رسالت ستاد صبر جنبه تبلیغی دارد و موضوع ترویج فرهنگ صلح و سازش در دستور کار این ستاد قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛  دبیر ستاد صبر کشور در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این ستاد پرداخت و گفت: برنامه هایی که برای رسانه ها پیش بینی کرده ایم این است که فرایندی تامین بشود که رسانه ها برای معرفی کسانی که در بحث و صبر و حوصله ید طولایی دادند جهت معرفی اقدام نمایند.

وی افزود: یکی دیگر اینکه به رسانه ها این زمینه فراهم شود که برای معرفی کسانی که از حق خون گذشته اند و یا قضاتی که بیشترین توجه را به مسایل اجتناعی را دارند تلاش نمایند.

محبی تصریح کرد:در دستور کار است که با هماهنگی با نهادهای ذیربط بیشترین توجه به صلح و سازش را دارند تقدیر و تشکر بعمل آید .

وی با اشاره به فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی را تفکیک می کنیم که شبکه مجازی پایگاه اطلاع رسانی صبر تشکیل شده که مردم می توانند با مراجعه اینترنتی به عنوان همیار صبر و طرح یک وعده و کنترل خشم یک وعده را ثبت نمایند نمایند و الآن قریب به 15 هزار نفر همیار در این مدت کوتاه داریم.

دبیر ستاد صبر کشور تصریح کرد: سامانه بخشش و صبر که با کمک ستاد زندانها تشکیل شده است که می توانید با ارتباط با یک خانواده زندانی کمک و مساعدتی در این راه اقدام نمایید.

وی افزود: ما در سامانه صبر صرفا به دنبال خیرین برای جذب مالی نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که کلیه مردم ایران در این امر بدون هیچگونه توجهی به بحث مادی شرکت نمایند.

محبی یادآور شد: هدف این است که در بحث صلح و سازش گام برداریم و در موضوع همگرایی تلاش می کنیم که نمادی از همدلی قوا و اقوام را تشکیل دهیم و رسالت ستاد صبر جنبه تبلیغی دارد و موضوع ترویج فرهنگ صلح و سازش در دستور کار این ستاد قرار دارد.

وی اضافه کرد: ما در ستاد با شورای حل اختلاف تعامل داریم و در بیش از نود استان ستاد صبر تشکیل شده و کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ عملکردی در این حوزه رتبه چهارم را دارد.

دبیر ستاد صبر کشور بیان کرد: اعتبارات ما در ستاد صبر آنقدرکم و در حد شوخی است که نمی توانیم آن را بیان نماییم و گله داریم از دولت که در بحث اعتبارات به حوزه ستاد صبر توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر مشارکت همه دستگاههای نظیر علوم پزشکی صدا و سیما و آموزش و پرورش و...تباشد به هدف مورد نظر که همان صلح و سازش است دست نخواهیم یافت و قوه قضاییه به تنهایی نمی تواند در این راه گام بردارد.

محبی ابراز داشت: انتظار داریم که با همدلی همه دستگاهها و مردم بتوانیم به اهداف مورد نظر ستاد صبر دست بیابیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی