نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1396 - 20:52
عزیز فِیلی در نشست شورای ترافیک با انتقاد از عدم مناسب سازی مبلمان شهری در یاسوج، اظهار داشت: در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان مشکلات زیادی از جمله عدم ساماندهی مسائل شهری و ترافیکی، عدم خط‌کشی مناسب معابر و نبود سیستم روشنایی مشاهده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عزیز فِیلی در نشست شورای ترافیک با انتقاد از عدم مناسب سازی مبلمان شهری در یاسوج، اظهار داشت: در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان مشکلات زیادی از جمله عدم ساماندهی مسائل شهری و ترافیکی، عدم خط‌کشی مناسب معابر و نبود سیستم روشنایی مشاهده می‌شود. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدیمی بودن جداول شهر یاسوج، عنوان کرد: مبلمان شهری مرکز استان باید ساماندهی شود. 

وی تاکید کرد: شهردار و فرماندار بویراحمد همه تازه نفس هستند و انتظار می‌رود این افراد جهت ارتقاء خدمات شهری به صورت جهادی تلاش کنند. 

فِیلی تصریح کرد: کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج نیازمند همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی است. 

وی از به اتمام رسیدن فاز اول پل سوم بشار تا پایان سال خبر داد و گفت: به طور قطع با بهره برداری از این طرح از حجم گره ترافیکی شهر کاسته می‌شود. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیمای کنونی پایتخت طبیعت ایران درشان این مردم نیست، اظهار داشت: از مشکلات تمامی نهادهای اجرایی مطلع هستم ولی می‌طلبد با یک تعامل و هماهنگی جهت زیباسازی منظر شهری یاسوج تلاش کنیم. 

وی عنوان کرد: پل برقی برای شهر یاسوج پیش بینی شده است که می‌طلبد شهرداری عملیات احداث این پل را به بخش خصوصی واگذار کند و همچنین نسبت به لکه‌گیری خیابان‌های شهر اقدام شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی