نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1396 - 20:50
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با تعدادی از اقشار مختلف مردم استان بصورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با تعدادی از اقشار مختلف مردم استان بصورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها صادر نمود.

وی در خصوص مشکلات کارخانه سنگ شکن یکی از مراجعه کنندگان، عنوان کرد: تولید کننده تمامی مستندات را جمع آوری کرده و در نشست بعدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات این واحد به صورت تخصصی بررسی می‌شود.

احمدی در خصوص واحد تولیدی طرح گاو شیری نیز بیان کرد: نشستی با بانک عامل مربوطه برای رفع مشکلات مالی این واحد برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات کارخانه آجر دهدشت نیز خواستار جلوگیری از قطع گاز و برق این واحد شد و افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های خدمات رسان جهت رفع بیکاری و موانع رونق تولید همکاری و مشارکت لازم را با سرمایه گذاران داشته باشند.

وی تاکید کرد: حتی اشتغال یک نفر هم برای ما مهم است و تا دو هفته آینده در شهر دهدشت حضور یافته و در یک نشست یک ساعته در محل کارخانه آجر به صورت ویژه مشکلات این واحد تولیدی را بررسی می‌کنیم.

احمدی در پاسخ به مطالبات مدیرموسسه خیریه مرهم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در استان حضور در مناطق مختلف استان و سفرهای دوره‌ای است که در آینده نزدیک جهت بررسی مشکلات این موسسه و اجرای پروژه مورد نظر به این منطقه سفر می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرش قرمز زیرپای سرمایه گذاران پهن می‌کنیم، عنوان کرد: یک نشست با مشارکت شرکت برق و شرکت گاز برگزار شود و به جای سرمایه گذاری میلیاردی برای تولید برق و گاز در روستاهای زیر ۱۰ خانوار نسبت به افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در این مناطق عمل کنند.

احمدی در زمینه مشکلات واحد تولید ماهی خاویار، گفت: تا اواخر دی ماه در محل این واحد نشستی با دستگاه‌های متولی برگزار می‌شود و مشکلات این واحد در ستاد تسهیل نیز بررسی می‌شود.

وی در بررسی سایر واحدهای صنعتی، گفت: اولویت دولت دوازدهم اشتغال و تولید است و حمایت از توسعه صنعتی استان مهم‌ترین اولویت کاری ما قرار دارد.

احمدی خواستار مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گردشگری استان شد و گفت: بخش خصوصی می‌تواند در زمینه احداث هتل ورزش و پیست اسکی کاکان ورود کند و از آنان استقبال می‌کنیم.

وی پیرامون مشکلات واحد تولیدی کوبودنا، اظهار داشت: برای افزایش سهمیه آرد استان مکاتبه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و در صورت افزایش سهمیه به‌‌ همان میزان سهمیه آرد این واحد را افزایش می‌دهیم.

احمدی افزود: این واحد تولیدی در صورت تحقق این سهمیه باید نسبت به پرداخت اصل بدهی خود به بانک و افزایش تولید اقدام کند و در غیر این صورت میزان سهمیه به میزان قبل برمی گردد.

دیدگاه‌ها

امیدواریم استاندار به مابقی وعده ها از جمله اشتغال سریعتر جامه عمل بپوشاند

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا