نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1396 - 14:24
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از خادمان موکب جهادگران حسینی به نجابت مردم استان با وجود مشکلات بسیار اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از خادمان موکب جهادگران حسینی و آمران به معروف و ناهیان از منکر نمونه شهرستان بویراحمد به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و ستاد امز به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نگرانی هایی که در استان داشتیم این بود که حیف است جای استان در این کار خیر خالی باشد و یکی از مشکلات این بود که در استان ستاد عتبات نداشتیم که به همت تعدادی از برادران مشتاق و با انگیزه در این کار ، ستاد عتبات تشکیل شد و سرآغازی شد برای اینکه در این عرصه ورود کنیم.

 

سردار بوعلی ادامه داد: در گذشته در زمینه پیاده روی اربعین فقط اعزام کاروان داشتیم و این نگرانی وجود داشت چرا استان ما در زمینه داشتن موکب سهمی نداشته باشد .

 

وی افزود: پس از تشکیل ستاد عتبات بر این نکته تاکید می کردیم در استان این ظرفیت وجود دارد چرا که برخی از دوستان می گفتند شاید به دلیل این که مردم استان به لحاظ مالی در سطح بالایی نیستند، نتوانند مشارکت لازم را انجام دهند اما گفتیم که مردم استان در همان حداقلی که دارند، حضور فراگیر و حداکثری خواهند داشت .

 

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه در سال اول ۵ موکب در استان داشتیم که فقط یکی از آن ها در استان بود و بقیه در شهرهای نجف و کربلا بود، ابراز کرد: امسال ۲۶ موکب راه اندازی شد که همه بار این بر عهده مردم عزیز این استان بود و مردم نشان دادند که عاشق امام حسین هستند و هر ان چه در اختیار دارند در طبق اخلاص می گذارند تا مجلس امام حسین (ع) رونق بگیرد.

 

سردار بوعلی در ادامه گفت: این ها نشان می دهد که خون سیدالشهدا در رگ های تاریخ جریان دارد و سال به سال پرشورتر و پرحرارت تر می شود و توسعه پیدا می کند که این از عظمت و برکت خون سیدالشهداست که پیاده روی اربعین را تبدیل به یک فرهنگ مقدس و ماندگار می شود و انقلاب اسلامی را بیمه می کند و پشتوانه ای است برای استمرار و ثبات و تداوم انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه فتح استان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:ثابت شده است این استان نه تنها کمتر از جاهای دیگر نیست بلکه در بعضی موضوعات پیشتاز است و مردم استان همواره در همه آزمون های که در سطح استان و به صورت عمومی برگزار شده است، در سطح خیلی خوبی نمره قبولی گرفتند؛ از جمله در کارهای فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، انتخابات و در کنگره شهدا وقتی رویکرد به سمت مردم باشد و مردم را مشارکت دادیم، نتیجه را مشاهده کردیم.

 

در پایان این مراسم از خادمین موکب جهادگران حسینی و آمرین به معروف و ناهین از منکر نمونه شهرستان بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد .

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی