نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1396 - 13:22
جوانان به عنوان حلقه ای گمشده در استان همچنان مغفول مانده اند به طوری که نه در جهت اشتغالزایی آنها گامی برداشته شده است و نه از این جوانان طی سالیان گذشته در سطوح مدیریتی تاثیرگذار استان استفاده شده است که این موضوع را می توانید با نگاهی به مدیریت های قبلی استان مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ کهگیلویه وبویراحمد استانی است که به دلیل ظرفیت های عظیم گردشگری، نفتی، گازی و معدنی به عنوان سرزمین ثروت شناخته می شود که به علت سوء مدیریت این ظرفیت ها هنوز در حد کامل ظهور نیافته است که در تازه ترین آمار می توان به 11 سال ثابت ماندن صادرات در استان اشاره کرد که این موضوع بازهم به مدیریت های استان باز می گردد.

به هر حال مدیریت چشمه ای در استان کهگیلویه وبویراحمد است که از کنار آن هم می توان معضلات زیادی را رفع کرد و هم می تواند معضلات زیادی را با عدم پیشرفت و ترقی در دایره مدیریتی آن دستگاه یا نهاد ایجاد کرد که این موضوع در استان به عنوان یک معضل با محرومیت و کاستی های که وجود دارد خود را به نمایش گذاشته است.

جوانان به عنوان حلقه ای گمشده در استان همچنان مغفول مانده اند به طوری که نه در جهت اشتغالزایی آنها گامی برداشته شده است و نه از این جوانان طی سالیان گذشته در سطوح مدیریتی تاثیرگذار استان استفاده شده است که این موضوع را می توانید با نگاهی به مدیریت های قبلی استان مشاهده کنید.

با تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد در شهریورماه امسال فصل تغییر در عرصه مدیریت های استان نیز شروع شد که چندین انتصاب در همین زمینه داشتیم که البته انتصاب در قالب تغییر جایگاه بوده است و با فرا رسیدن زمان انتصاب مدیران صداهای مختلفی از تغییرات در جامعه شنیده می شود صداهایی از که استاندار می خواهد از جوانان، بانوان، احزاب و سلیقه های متفاوت در این انتصابات استفاده کند که البته هر قشر یا گروهی به دنبال رسیدن به مقصود خود است.

 22 آبان ماه امسال بود که استاندار در نشست با شورای هماهنگی اصلاح طلبان و اعضای ستاد دکتر روحانی در استان با اشاره به بهره گیری از جوانان گفت: از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد اما جوانان باید آرام آرام در بسترهای اجرایی بالا بیایند. برنامه ما این است که در تمام دستگاهها از جوانان دارای تخصص و توانمندی استفاده کنیم و در روزهای آینده بارقه های این کار را از استانداری شروع خواهم کرد.

بعد از گذشت حدود یک ماه یعنی در 21 آذر ماه امسال "‌مجتبی مرادی نوروزی " بعنوان مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که می توان گفت اولین حرکت استاندار جدید در استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی استان است.

البته ضرورت واگذاری کارهای اجرایی و ایجاد فرصت برای جوانان در عرصه های مدیریت اجرایی استان امری است که خواسته بسیاری از جوانان استان است چرا که از مدیریت های خسته قبلی نه از سطوح مدیریتی و نه از رفع معضلات آنها چیزی عایدشان نشد و این باعث شد که جوانان خواستار استفاده از کسانی باشند که از جنس خودشان باشند و بتواند در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارد.

حال باید که استاندار سکان مدیریت های اجرایی تاثیرگذار را به جوانان واگذار می کند یا اینکه مرادی آخرین جوانی است که توانسته است به سطوح مدیریتی استان دست یابد که البته آن هم در قسمتی قرار گرفته که بیشتر وظیفه مشاوره ای و هماهنگی را برعهده دارد!؟

دیدگاه‌ها

به نظرم تا 100 سال دیگه تو این استان به جوانها بهایی داده نمی شود.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا