نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1396 - 19:36
خارج شدن اعتراضات مردمی ازمسیر یک اعتراض آرام و استفاده غرب از این اعتراضات برای ایجاد اغتشاش موجب نارضایتی و اعلام انزجار مردم استان کهیگلویه وبویراحمد از دشمنان قسم خورده نظام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ؛ در روزهای اخیر در سطح کشور شاهد بروز آشوب ها و ناآرامی هایی بوده ایم که در ابتدا با تجمع علیه گرانی و مسائل معیشتی آغاز شد اما به تدریج با ورود عوامل فتنه گر و دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت و مطالبات مردمی به حاشیه رفت.

کار تا جایی پیش رفت که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد و اموال عمومی و حسینیه ها و پایگاه های بسیج و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از ذات پلید آشوبگران در امان نماند.

با توجه به تجمعاتی که در روز های اخیر در شهر یاسوج برگزار شد سراغ تعدادی از شهروندان و کسبه بازار رفتیم و نظرات آن ها را درباره این اقدامات جویا شدیم.

یکی از نکاتی که در صحبت های همه آن ها به چشم می آمد این بود که علی رغم داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی ،تخریب اموال عمومی و جسارت به پرچم جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب را محکوم کردند و خواستار بیان اعتراض در چارچوب قانون و مصلحت کشور شدند .

آن ها همچنین از دولتمردان خواستند نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی اهتمام جدی ورزد تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی