نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1396 - 15:50
رئیس بنیاد شهید چرام گفت: گلزار شهدای چرام تحت مرکز فرهنگی عنوان شده است که ادامه اعتبار این گلزار باید در برنامه و بودجه استان تخصیص اعتبار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام،عصر امروز نشست خبری رئیس بنیاد شهید شهرستان چرام با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس بنیاد شهید چرام در این جلسه بیان کرد:افتخار میکنم که در خدمت خانواده بزرگوار شهدا هستم.

 

کرامت رواز افزود:هر زمان که یکی از خانواده های شهدا به بنده رجوع کرد،هیچوقت بر روی صندلی ریاست ننشستم و کنارشان بودم.

 

این مسئولدر رابطه با ساماندهی گلزارهای شهرستان چرام دامه داد:سال 94 حدود شش گلزار ساماندهی شده داشتیم و تنها گلزاری که ناقص ماند،گلزار شهدای سادات بود که پیگیر هستیم تا پایان سال به اتمام رسد.

 

رواز ضمن تقدیر مدیرکل بنیاد شهید استان که کمتر از یکسال منصوب شده،گفت:این مدیرکل چندین بار به شهرستان بازدید کرده و ما را تحت فشار و فعالیت بیشتر قرار داده که این مورد شایسته است.

 

وی درخصوص تعداد گلزارهای شهرستان اظهار کرد:31 گلزار در سطح شهرستان موجود است که شش گلزار ساماندهی نشده است که چند مورد در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس بنیاد شهید چرام عنوان کرد: گلزار دهنوی اسلام آباد سرفاریاب در اولویت است که با تخصیص اعتبار در روز های آینده ساماندهی می شود. .

 

وی با اشاره به روشنایی گلزارها ادامه داد:ما در دستور عمل داریم که با مکاتبه با اداره برق،لوازم روشنایی گلزار شهدای شیخ حسین را فراهم کردیم که منتظر پیگیری اداره برق هستیم.

 

این مسئول بیان کرد:در سال 93به بعد،85درصد از گلزارهای شهرستان آبرسانی شده است که باتوجه به قانون،برخی ادارات موظب به حل کردن مشکلات ساختاری گلزارها هستند.

 

رواز گفت:با اولویت بندی،شش گلزار شهرستان را با همکاری برخی ادارات برای حل مشکلات برق رسانی،آبرسانی و وضعیت جاده ای پیگیر هستیم که در این رابطه تعدادی از ادارات خدمترسان قول رفع مشکلات داده اند.

 

رئیس بنیاد شهید چرام از افتتاح و ساماندهی گلزارهای شهرستان چرام خبر داد و گفت:شش گلزار ساماندهی شده در سال جاری در دهه فجر افتتاح میشود.

 

وی با اشاره به گلزار شهدای شهر چرام بیان کرد: گلزار شهدای چرام تحت مرکز فرهنگی عنوان شده است که ادامه اعتبار این گلزار باید در برنامه و بودجه استان تخصیص اعتبار شود.

 

گفتنی است که 138شهید در شهرستان چرام در خاک آرمیده اند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی