نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1396 - 15:39
مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد و دنا، استاندار و جمعی از مسئولان در کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان در کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلام محمد زارعی گفت: همانطورکه همه استضار دارند شهرستان بویراحمد و دنا با 350 هزار نفر جمعیت بزرگترین شهرستان استان است و این بر ما فرض است که جدیت در مرحله کارکرد و خدمت برای مردم خدمتگزار باشیم. از وقتی شروع کردیم مقایسه راه ها در شهرستان بیش از 50 درصد از متوسط آمار کشور است و درمرکز افتخار داریم که اعلام کنیم توسعه راهها در بویراحمد و دنا رو به رشد است.

وی افزود: در وضعیت اعتباری استان،گاهی با ملاحظه حرف می زنیم که این به خاطر وضعیتی در کشور است که نمی شود همه آمارها را بیان کرد و ما در تلاش هستیم که مطالبات استان را طلب نماییم.

نماینده بویراحمد و دنا تصریح کرد: در استان کردستان و یزد  22 درصد روستاها دارای راه هستند و همه این جلسات سیاسی و فرمایشی نیست و باید با این نگاه کار کنیم که تا این جای کار آمده ایم و باید دنباله این کار را با جدیت بگیریم.

وی بیان کرد: حاشیه سازی کار خوبی نیست و نگاه ما یک نگاه استانی است و بدون تقسیم بندی قومیتی و فامیلی باید در مقطع کنونی در مطالبات به حق این مردم در صحنه عمل تلاش نماییم.

 

زارعی تصریح کرد: افتخار داریم که جای جای این استان دارای کارگاههای اشتغالزایی است ودراین استان داشتن یک فرودگاه بین المللی رقم می خورد.

وی با بیان اینکه افتخار داریم سرمایه های عظیمی همچون پتروشیمی و نفت در سطح استان رونق گرفته است، گفت: افتخار داریم که در تمام جاهای استان دارای شاخص های پیشرفت است و در آینده از این افتخارات بیشتر خواهید شنید.

 

نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به خدمت رسانی به دور از حواشی گفت: از مسئولان تقاضامندیم در راستای خدمت رسانی بدور از حواشی تلاش نماییم و آیا به خاطر یک دستمال یک استان و یک کشور از توسعه جا بماند.

وی اظهار کرد: ما می خواهیم سنگ بناهایی در این استان بگذاریم که به عنوان تکیه گاه این مردم باشند.

در ادامه محمد کاظم نظری با بیان اینکه بالای 700 هزارمتر در بهسازی روستایی و شهری در حوزه کانال و آبیاری در حوزه ارتقا سلامت و بهداشت توفیقات زیادی داشتیم، گفت: اگر موفقیتی در کار بوده بواسطه تعاملی است که با مسوولین استانی رقم خورده است.

وی افزود: از آمدن دکتر کناری که دارای تجارب وزارتی و استانداری بوده با کمترین دغدغه فکری فرمانداری را به وی واگذار می کنم.

 

در ادامه این مراسم استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: ما باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم که انقلاب اسلامی بستری را مهیا نموده که ما امروزه در سایه مردم سالاری شاهد رشد فرزندان این مرزو بوم باشیم.

وی تصریح کرد: فرمانداران نقش مهمی در حمایت از برنامه های دولت در اقصی نقاط کشور دارند و قطعا مرکز استان پیشانی اداری استان است و به دلیل مرکز سیاسی است باید زیرساخت های شهری تامین شود و نمودی از فرهنگ و فرهیختگی استان باشد.

احمدی بیان کرد: از اینکه کناری فرزند این دیار است و از آلام و دردهای این منطقه آشناست امید است گام های مهمی در راه توسعه برداریم و انتظار داریم که تعامل خوبی داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: با همدلی که بین مسولین استان فراهم شده باید به وضعیت مطلوبی حرکت کنیم و وضعیتی است که این استان را به دنیا با همه مواهب الهی معرفی نماییم و دغدغه اشتغال و جاده ها و سلامت استان را تامین نماییم.

 

استاندار تصریح کرد: در آینده به کمک مردم و مسوولین جهش های خوبی در آینده خواهیم داشت و قدردانی می کنیم از تلاش های دکتر نظری در فرمانداری بویراحمد و برای فرماندار جدید دکتر شاهرخ کناری آرزوی توفیق داریم و باید زیر ساخت های شهری را برای گردشگری و میزبان خوبی برای مسافران و مجاوران باشیم.

 

در ادامه این مراسم شاهرخ کناری گفت: از اینکه استاندار و مردم به بنده اعتماد داشتند کمال تشکر و قدردانی به عمل آورم و افتخار می کنیم که استان رتبه ایثارگری در کشور رتبه اول را دارد.

وی افزود: خدمت به چنین مردمی افتخار است و در پیشگاه شما مردم فهیم سوگند یاد می کنم که جز خدمت فکر نکنم و می دانم تا مرحله تودیع فاصله زمانی نیست و امیدوارم تا آن زمان سربلند از این خدمت بیرون بیایم.

فرماندار جدید بویراحمد تصریح کرد: از همه مردم مسوولین اهل قلم تقاضا می نمایم که ما را در امر این توفیق همراهی نمایند و برای اعتلای شهرستان بویراحمد نباید خست و بخل بخرج دهیم و شهری که مهاجر پذیر است و همه باید اعتلای آن بکوشیم.

وی اضافه کرد: من مسئولیت هایم را از صفر از بخشداری تا معاونت های مختلف و مدیرکلی شروع کرده ام و با چالش های این استان آشنا هستم با یک برنامه ریزی می توان به رفع موانع و مشکلات استانی دست بیابیم.

کناری تصریح کرد: دنباله رو برنامه های دولت تدبیر و امید  باشم دروغ و گزافه گویی نداشته باشم اشتغال دغدغه ام باشد و برای رفع آن تلاش نمایم.

وی بیان کرد: با نهادهای مختلف برای برقراری امنیت در شهرستان تعامل داشته باشم و از نقش سازنده رسانه استقبال نمایم و امیدوارم پرداختن به آموزش و پژوهش را در راس کار داشته باشیم.

انتهای پیام/

     

    نظرات کاربران

    شبکه اطلاع رسانی دانا
    قلم_گزینشی