نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1396 - 18:05
مدیرکل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز مدارس کمتربرخوردار با وسایل گرم کننده ، دستگاه کپی و چابگر در مناطق مختلف استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛مدیرکل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان چرام  با اشاره به مشکلات این شهرستان و ضمن تقدیر از نظام جمهوری اسلامی درخصوص اقدامات صورت گرفته آموزشی،بیان کرد:در راستای اقدامات نوسازی مدارس، در همین مدت اخیر 17مدرسه را استاندارد سازی کرده ایم.

 

مهرابی افزود:هر فضایی که احساس شود نیازمند سیستم های گرمایشی است،در اولویت قرار میگیرد.

 

این مسئول عنوان کرد:460 بسته لوازم تحریر به دانش آموزان چرام تقدیم شد و طی بازدیدی که از این شهرستان داشتیم و باتوجه به اعتبار 148میلیون تومانی که به این شهرستان داده شده است،بر روی خیرین حساب ویژه باز کرده ایم.

 

وی ادامه داد:تجهیزات مدارس باید پس از خریداری به اداره کل داده شود و از طرفی خودمان نیز پیگیر خواهیم بود که حق برخی مدارس خورده نشود.

 

مهرابی عنوان کرد:در بحث وسایل گرم کننده 700 بخاری و در بحث امکانات اموزشی،70 دستگاه کپی و چابگر برای مدارس مد نظر است که توزیع میشود.

 

این مسئول با اشاره به مکان های پیش ساخته،بیان کرد:برای اماکن پیش ساخته یا کانکس،قول میدهیم که وضعیت برخی مدارس شهرستان را بهبود بخشیم.

 

وی در پایان گفت :تمام افراد می توانند در بحث جذب خیرین کمک کنند چراکه اقدامات صورت گرفته توسط این عزیزان،قابل تقدیر است.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی