نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1396 - 12:34
آیین تجلیل از نخبگان علمی،فرهنگی،هنری،برگزیدگان قرآنی،کنکوری ،المپیاد های علمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،فرماندار،امام جمعه ،رئیس آموزش و پرورش،گوهرگانی خیر باشتی و دیگر مسئولان در سالن شهید رجایی باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛ آیین تجلیل از نخبگان علمی،فرهنگی،هنری،برگزیدگان قرآنی،کنکوری ،المپیاد های علمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،فرماندار،امام جمعه ،رئیس آموزش و پرورش،گوهرگانی خیر باشتی و دیگر مسئولان در سالن شهید رجایی باشت برگزار شد.

 

رئیس آموزش و پروش شهرستان باشت در آیین تجلیل از نخبگان  تصریح کرد: 60 نفر از دانشجویان دولتی روزانه در رشته های مختلف در دو سال اخیر در باشت کسب مقام و رتبه کرده اند.

وی افزود: هدف ما جلوگیری از خروج دانش آموزان نخبه از شهرستان باشت است. یکی از اشکالات که به آموزش و پرورش وارد کرده اند این بوده که مدارس شهرستان های همجوار با کیفت تر هستند.

نظری عنوان کرد: از همین سو کلاس های با کیفیت ،فرهنگی ،سیستم های بروز و هوشمند ساخت و مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس اداره اموزش و پرورش باشت با بیان اینکه ایجاد انگیزه و شور نشاط در دانش اموزان و فرهنگیان ضروری است گفت: علاقه و تلاش این افراد بیشتر شده و روز به روز به پیشرفت های بیشتری دست می یابند.

وی افزود: انتظار دارم همه دلسوزان باشت برای محقق شدن این کار قدم بردارد و با قلم و قدم های خود برای اموزش و پرورش در کارهای خود همکاری کنند.

نظری تصریح کرد: چند سالی است که این همایش تجلیل از نخبگان برگزار می شود تا انگیزه دانش آموزان بالاتر رود. تشکر ویژه از خیر نیکوکار گوهرگانی و مدیر کل اموزش و پرورش دارم که ما را همیشه یاری و همکاری لازم را با ما داشته اند.

نظری هزینه هدایای تعیین شده را 12میلیون دانست و اظهار کرد:  هزینه هدیه های دانش اموزان و فرهنگیان12میلیون تومان شده است که ما این هزینه را  جز پیشرفت شهرستان میدانیم.

وی در ادامه از نماینده شهرستان باشت،مدیر کل اموزش و پرورش استان،و مدیر کل نوسازی مدارس در استان ،شهردار و اعضای شورای شهر،امام جمعه شهرستان که در برنامه های قرآنی مارا حمایت می کنند و همه کسانی که در پروژه و برنامه ها مارا همکاری می کنند کمال تقدیر و تشکر داریم.

 

نظری کمک های خیر باشتی به آموزش و پرورش باشت را 220 میلیون تومان دانست و گفت: امیدواریم که روز به روز به خیرین کشور افزوده شود.

 

وی در پایان از اصحاب رسانه که همیشه یار و یاور آموزش و پرورش در همه برنامه ها بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی ضمن تشکر از برگزارش همایش تجلیل از نخبگان تصریح کرد: عرض تشکر از مدیر کل اموزش و پرورش داریم  و امیدواریم خداوند روز به روز به توفیقات وی بیفزاید.

 

 

امام جمعه باشت گفت: نیاز شهرستان است که هر بار جشنی برگزار و از نخبگان تجلیل شود،این تجلیل ها اثر گذار است و در ذهن دانش آموزان باقی خواهد ماند .

 

وی افزود: نقش این برنامه ها بسیار ضروری است و در این جشن همه نخبگان در همه رده سنی و مقام های مختلف حضور دارند که  کار بسیار خوب و مناسبی است.

 

 

اتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی