نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1396 - 7:42
موضوع افتتاح پل سوم بشار در یاسوج به یکی از چالش های مهم مدیریت شهری تبدیل شده است و معلوم نیست پس از افتتاح کارایی لازم را داشته باشد یا خیر .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی شهرهای جنوب غربی ایران است که به خصوص در نیمه اول سال شاهد حجم بسیار بالایی از مسافران و گردشگران است .

با توجه به این حجم بالای گردشگر و افزایش روزافزون خودروها در سطح این شهر ، وجود زیرساخت های لازم برای پذیرش مسافران یکی از مهمترین ملزوماتی است که باید در نظر گرفته شود و برای برآورده شدن آن همه دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را انجام دهند .

پل سوم و تاریخی بشار یکی از مهمترین پروژه هایی است که در چند سال گذشته بین مدیریان و مسئولان مختلف دست به دست می شود اما هیچگاه شاهد اتمام کامل آن نبوده ایم .

شاید مهمترین دلیل ساخت این پل ، کاهش حجم ترافیکی در بخشی از شهر یاسوج باشد اما با نگاهی دقیق تر به این موضوع می توان به این نتیجه رسید که پس از افتتاح این پل ، میزان حجم ترافیک در محدوده مسکونی بشارصنعت یاسوج به سمت فلکه آریوبرزن بسیار بیشتر خواهد شد و در واقع بار ترافیکی به این نقطه از شهر منتقل خواهد شد .

در بازدید میدانی از مسیر میدان هفت سین به سمت میدان آریوبرزن نیز، در برخی ساعات شبانه روز ترافیک بسیار شدید خودروها ، که حتی گاهی باعث بروز تصادف نیز شده است ، به چشم می آید .

حال با توجه به اینکه بعد از افتتاح پل سوم بشار بار ترافیکی به این منطقه از شهر منتقل خواهد شد ، باید دید آیا مسئولین فقط به فکر افتتاح این پل هستند تا از زیر فشار افکار عمومی و خبرنگاران خارج شوند یا این که آینده نگری و دوراندیشی خاصی داشته اند .

 

باید منتظر ماند و ببینیم آیا افتتاح پل سوم بشار به نفع مردم و شهروندان بوده است یا خیر؟

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی