نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1396 - 21:54
همایش فرهنگ عفاف و حجاب در شهر چرام با حضور مدیرکل تبليغات اسلامي استان ، مسئولان چرام و همچنین حداکثری بانوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ عصر امروز همایش فرهنگ عفاف و حجاب در شهر چرام با حضور مدیرکل تبليغات اسلامي استان ، مسئولان و همچنین حضور حداکثری بانوان برگزار شد.

 

 مبلغه حوزه علمیه و دانشگاه در این همایش كه به همت اداره تبليغات اسلامي چرام برگزار شد،بیان کرد:حجاب تنها خاص دین مبین اسلام نیست بلکه میراث انبیای الهی و ملل مختلف است.

 

علوی با اشاره به این که تحقق عفاف و حجاب در جامعه نیازمند عزم همگانی است، افزود:حجاب قانونی است و مطابق فطرت پاک انسانی که به دور از هیاهوهای تبلیغاتی رسانه های غربی در همه انسان های پاک فطرتی که طالب آرامش و امنیت و به دنیال زندگی سالم هستند، وجود دارد.

 

وی خاطر نشان کرد:اگر حجاب در جامعه رعایت شود جوانان نیز تمایل بیشتری به ازدواج پیدا می‌کنند و خانواده های تشکیل شده نیز ثبات بیشتری خواهند گرفت.

 

این مبلغه نمونه کشوری حجاب را نماد عفاف،تواضع و ارزش دهنده به شخصیت والای زن معرفی کرد و گفت:در جامعه ای که در آن حجاب به‌عنوان یک گوهر ارزشمند شناخته شود،دیگر آن جامعه آسیب پذیر به لحاظ فرهنگی نیست و ضد فرهنگهای غربی نمی توانند در آن نفوذ پیدا کنند.

 

گفتني است مدير كل تبليغات اسلامي،معاون فرهنگي،معاون اداري ومالي سازمان تبليغات استان،امام جمعه و فرماندارچرام، در اين همايش كه با استقبال گسترده بانوان چرام مواجه شد،حضور داشتند.

 

در پایان این مراسم نیز طی برگزاری مسابقه ای مرتبط با موضوع عفاف و حجاب،به برگزیدگان این مسابقه هدایای نفیسی داده شد.

 

برای اندازه بزرگتر تصاویر،بر روی آنها کلیک کنید.

تصاویر:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی