نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آذر 1396 - 10:30
دکتر ایلامی گفت: قرآن راه رهایی از ظلمات و پیوستن به وادی نور می باشد و طبق فرموده های مقام معظم رهبری باید هر چه بیشتر با قرآن و محافل قرآنی انس بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ محفل انس با قرآن شب گذشته با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در سالن جرجانی یاسوج به همت دانشگاه علوم پزشکی و کانون قرآن و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم معنوی ابتدا معاون دانشگاه علوم پزشکی با عرض خوشامدگویی به حضار در این جلسه اظهار کرد: قرآن به عنوان معجره الهی و هدایت گر مردم می باشد و جهت هدایت گری باید انس بیشتری با قرآن بگیریم.

محمدی در ادامه افزود: برای رسیدن به مراتب قرابت با پروردگار باید با محافل انس با قرآن خوی بیشتری بگیریم و راه نزدیک شدن به رحمت الهی را هموار سازیم.

سپس ریئس دانشگاه علوم پزشکی بر روی جایگاه حضور پیدا کرد و چنین بیان نمود: خوشحالم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  این محفل قرآنی  باشکوه در حال برگزاری است.

ایلامی گفت: تشکر می کنم از کانون قرآن و عترت داتشگاه که هرساله این محافل را باشکوه تر از سال پیش برگزار می کند.

وی اظهار نمود: قرآن راه رهایی از ظلمات و پیوستن به وادی نوراست و طبق فرموده های مقام معظم رهبری باید هر چه بیشتر با قرآن و محافل قرآنی انس بگیریم.

در ادامه این جلسه علی فانی خواننده مشهور کشوری به صورت سر زده وارد مراسم شد و با جرای آهنگ بیاد ماندی به طاها به یاسین سالن را با نور مهدویت غرق در شادی نمود که از سوی حاضرین در این مراسم مورد تشویق بی امان قرار گرفت.

سپس نابغه خردسال قرآنی جهان اسلام دخترخانم حنانه خلفی حافظ کل قرآن با اجرای برنامه و پرسش و پاسخ سئوالات قرآنی از سوی حاضران، روخوانی قرآن را از چندین جهت اجرا نمودند که در نوع خود بی سابقه بود.

تلاوت قرآن با آدرس و آیه های مربوطه به صفحه مورد نظر و از آخر خواندن، ضربدری، صفحه برگردان از دیگر برنامه های قابل توجهی بود که توسط این قاری برجسته بین المللی اجرا شد و با تشویق بی امان حاضران در مراسم مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه مراسم نوبت به قاری برجسته جهانی و نفر اول دنیای اسلام در رشته تلاوت قرآن رسید تا با تلاوت دلنشین خویش روح معنویت را به این محفل نورانی تزریق نماید.

حامد شاکر نژاد قاری بین المللی و رتبه برتر تلاوت قرآن در بین 75 کشور جهان که  اخیرا در عربستان برگزار شده است با تلاوت آیات یچند از کلام الله المجید شبی بیاد ماندنی را برای مردم قرآن دوست یاسوج به یادگار گذاشت.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی